Sephiroth Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Altså da har ikke dere klart å lest hva jeg har skrivd. Til den PRISEN er de BRA. OK. ? sånn har dere briller ? Kansje ikke Lenke til kommentar
angelique__ Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 "Men seff de er fine til all slags musikk" . de er jo ikke fine til all slags musikk uansett hvor billige de er. jeg har hørt mye musikk på eltax høytalerene , kjenner en kar som en gang hadde eltax. de ble kastet ut etter 1 dag. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Men seff de er fine til all slags musikk. . Kunne ikke vært mer uenig! Jeg hører mye på punk, rock, heavy og death metal osv og f.eks Opeth CDene mine høres helt utrolig mye bedre ut på infinity (11i - små bokhylle saker) høytalerne mine som jeg også betalte 2000kr for. Med Eltax kan jeg spille mange ganger så høyt noe som jo kan være litt tøft sånn av og til, men jeg setter meg ikke ned og nyter soloer fra John Petrucci for å si det mildt. Tror vi kan oppsummere det slik: For 2000kr får du mye lyd, men du får ikke noen fin lyd Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Synd de ikke selger "Audio Pro Stage 6" lenger genial høytaler. Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 nei de er heller ikke det de er ikke verdt tusen kr .. kanskje om du tar ut bassene og bygger ny kasse.. de er ikke verdt noe , enkelt og greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå