Kurt P Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Plutselig så opplever jeg på flere av filmene jeg spiller av på pcn, at lyden er helt feil i VLC. Så jeg oppdaterte til den nyeste, uten nytte. Samme problem. Prøvde også å laste ned WMP 11, men der måtte jeg vistnok ha SP 2, noe jeg ikke har. Prøvde også å laste ned codec til WMP10, men k-lite (som skulle være bra) gikk ikke å installere. Noen som kan hjelpe litt ? Haster litt se hehe Mvh Preben Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Hva er det som egentliog er problemet med lyden ? Henger lyden litt etter når spiller filmen av ? Eller høres det bare ikke riktig ut ? Det kan jo være noe gale med selve høytalerene. Har du prøvd og bruke headsett ? Åsså råder jeg deg til og laste ned SP 2 Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2009 Lyden er der, men den er helt feil. bakgrunnslyder høres, men selve dialogen er så og si helt borte. Men det gjelder bare noen filmer. Andre fungerer helt fint. Hvor laster jeg SP 2 ? er det gratis? Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2009 lastet nå ned WMP classic. Da var det i orden Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Kansje det kan være noe gale med filmene da. Selv om det høre litt ulogiskt ut. Jeg trodde SP 2 kunne lastes ned automatisk ved Windows Update. Men nå finnes SP 3 så hvis du har tenkt og laste ned så velg heller dne- Men har du XP eller Vista ? Denne er til XP : http://www.microsoft.com/windows/products/...p3/default.mspx Jeg finner desverre ikke til Vista Lenke til kommentar
Korka Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Høyreklikk i VLC -> Audio channels -> Skift til Stereo visst du egentlig har 5.1, det funker for meg Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
martin91 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 du har garantert feil instillinger på antal høytalere. sett lyden til 2.0(vanlig sterio) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå