Gå til innhold

hvilken mobil? Beste mp3 spiller!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde kjøpt Sony jeg hvis du ønsker best MP3 F.eks W595 er jo skikkelig bra. Nokia 5800 som jeg vurderer selv har fått kritikk for media spiller og da spesielt på lydnivå som er dårlig. Skal du ha den beste MP3 spilleren så er Sony klart best så se på W modellene fra de.

Endret av Just-Me
Lenke til kommentar
Men 5800 har bedre lyd. Er nok ikke uten grunn at den er den mest solgte mp3-spilleren i england.

Jeg har hørt begge faktisk og det er vel uten tvil vilken som er klart best på dette hvis man leser testene. Jeg var ikke fornøyd med volum på Nokia 5800 det er for dårlig kontra W595 f.eks. Jeg velger nå Nokia 5800 men slett ikke grunnet mediaspiller og god lyd da ville jeg klart valg Sony W serien som er helt klart bedre på dette.

Lenke til kommentar
Er vel liten tvil om at SE er best på mp3 og walkman telefoner.

Nei, at SE er best på walkman-telefoner kan vel ikke bestrides..

Selv synes jeg det er høl i huet at de fortsatt holder på med den "kontakta" si (kan ikke kalles en plugg da det bare er poler som ligger inntil hverandre :thumbdown: ). Syns det er mange SE modeller som ser spennende ut, men så lenge de ikke har 3,5mm minijack ut blir det uaktuelt.

Hadde jeg vært ute etter ny telefon for mp3 bruk hadde jeg vurdert N 5800 i par med hodesettet WH-500

Edit: skjønner ikke hvordan jeg lager link lenger tydeligvis, men nokia wh-500 er altså hodesettet. amobil har en test.

Endret av Grell2k
Lenke til kommentar
Er vel liten tvil om at SE er best på mp3 og walkman telefoner.

Nei, at SE er best på walkman-telefoner kan vel ikke bestrides..

Selv synes jeg det er høl i huet at de fortsatt holder på med den "kontakta" si (kan ikke kalles en plugg da det bare er poler som ligger inntil hverandre :thumbdown: ). Syns det er mange SE modeller som ser spennende ut, men så lenge de ikke har 3,5mm minijack ut blir det uaktuelt.

Hadde jeg vært ute etter ny telefon for mp3 bruk hadde jeg vurdert N 5800 i par med hodesettet WH-500

Edit: skjønner ikke hvordan jeg lager link lenger tydeligvis, men nokia wh-500 er altså hodesettet. amobil har en test.

Kjøpte meg en SE K810i Cybershot.. kameraet var ikke bedre enn walkman-mobilen jeg hadde tidligere. Ikke mye megapixler, og middels grafikk. W-mobilen hadde også dårlig lyd.

Jeg gadd ikke å bruke K810i, ettersom noen av knappene ikke fungerte, skjermen var ripete osv., så jeg tok frem den gamle W-mobilen og bruker den fortsatt. Men har endelig bestilt meg ny mobil, Touch Diamond 2. Bedre kamera, skjerm og sannsynligvis lyd.

Men jeg har også tenkt en stund på Nokia 5800 XpressMusic, den så veldig kul ut. Men jeg må ikke bare snakke om meg selv, så jeg kan anbefale XpressMusic.. Selv om jeg ikke har prøvd den :p

Lykke til.

Lenke til kommentar

Om penger ikke er et tema vil jeg anbefale iphone.... ipod har gjennom tiden vert blandt de beste mp3 spillerne på markedet (lydmessing altså). Og lydkvaliteten til iphone er knall. Samt at den har uendelig stort underholdning potensiale. samt stor lagringsplass med 8/16gb

Det den mangler av funksjoner kommer sannsynligvis det meste i OS 3.0. at den ikke har et kamera på fremsiden til videotelefoni er vel inget savn hos noen. hvem pokker bruker det til annet et test og showoff anyway?!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...