snorrekrogs Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 For noen måneder siden skulle en sette oppp min jensen ruter.. alt gikk fint og min maskin ble koblet opp til det trådløse nettverket.. problemet var at jeg ikke fikk passordet som HAN hadde laget til min ruter.. Derfor kom jeg ikke inn med min iPhone så jeg prøvde å slå av denne krypteringsnøkkelen.. Ette rjeg hadde gjort det funket ikke ruteren min lenger.. Og jeg husker heller ikke passordet slik at jeg kan komme inn.. Noen forslag på hva jeg kan gjøre og hvordan jeg kan få tilbake krypteringsnøkkelen min slik at jeg får et sikkerhetsaktivert nettverk med mitt EGET passord?? Kanskje litt dårlig forklart for kan ikke altfor mye med nettverk etc.. men spør om det er noe dere lurer på slik at dere kanskje kan klare å hjelpe meg! takk Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Finnes det en Reset knapp bak på routeren? Hold denne inne i 5sek+ å se om den resettes til default passord. Lenke til kommentar
snorrekrogs Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2009 Det står reset bakpå der ja men det er bare et hull liksom.. Ikke en knapp:S Lenke til kommentar
drbuggs Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Kanppen ligger skjult bak hullet, må antagelig bruke noe spist og dytte inn med, og ta sikte på å holde inn i 20 sekund Lenke til kommentar
snorrekrogs Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2009 Fant reset knappen nå.. holdt den inne i 5 sekunder.. Nå finner jeg ikke ruteren i det hele tatt? hva skal jeg gjøre nå? Lenke til kommentar
snorrekrogs Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2009 Nå har jeg fått ordnet det:D men hvordan kan jeg lage en krypteringsnøkkel nå og hvordan kan jeg bytte navn? Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Bruk Google til å finne svaret. Mulig denne hjelper? Lenke til kommentar
snorrekrogs Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2009 takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå