Gå til innhold

FrP i regjering - Hva Norge trenger?


FrP i regjering - Hva Norge trenger?  

1 114 stemmer

  1. 1. FrP i regjering - Hva Norge trenger?

    • Ja
      501
    • Nei
      569
    • Vet ikke/ingen formening
      46


Anbefalte innlegg

Orker ikke å lese alt hva alle har skrevet :p kanskje forstålig. Anyways, du overdrever, de vil ta imot jobb innvandrere. Og mange folk mener at de vil bruke utrolig mye penger, men det er helt feil. De vil faktisk bruke mye mindre. De vil fjerne U-hjelp som strengt tatt bare går til dictator ledere. Men det beste hadde vært (for norge) med en sterk Høyre regjering og en svak FRP. selvom det aldri kommer til å skje.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For meg handler det mye om at de rødgrønne har spilt seg ut på laget, ikke at FrP i så stor grad har spilt seg inn. Jens og hans disipler juger rett og slett så det renner. De har brutt ørten valgløfter, men påstår at de er oppfylt.

 

De påstår at kriminaliteten har gått ned, når den egentlig har gått opp. De velger ut akkurat de tallene i statistikken som taler til deres fordel, det er jevngodt med løgn. Justisministeren skryter av å ha fjernet soningskøene, men "glemte" tilfeldigivis å opplyse at det hadde skjedd ved å slippe folk altfor tidlig ut av fengsel! Da skulle til og med jeg greid å fjerne soningskøene. Mannen lurer velgerne bevisst. De står i det hele tatt for en straffepolitikk som strider mot min (og mange andres) rettsoppfatning.

 

Så har vi tullet med hijab og blasfemi, som ble stoppet med et nødskrik. Det skremmer meg hva de rødgrønne er kapable til å finne på og hvilke holdninger de tydeligvis har.

 

Jens gikk ut og sa at de skulle stramme inn på innvandringen. Nå får vi vite at innvandringen er rekordhøy. Da er det åpenbart for alle og enhver at Jens farer med tull og tøys.

 

Og da er vi over på den egentlige grunnen til å stemme FrP. Det er det eneste partiet som tar innvandrerproblemene alvorlig. Hadde det ikke vært for det, ville jeg ikke vært i nærheten av å stemme på dem. De surrer med lavere bensinpriser og fartsgrenser pluss en del annet uviktig rør. Men vi må bare fjese det: alle de andre større partiene er innvandringsnaive til det latterlige, og det er dette som holder FrP oppe. (Og JA til bruken av ordet "å fjese" ;) )

Lenke til kommentar
Og FrP er mest opptatt av lavere bensin- og alkoholpriser, nei til bompenger og mindre bistand og nødhjelp. Noen har totalt mistet perspektivet her.

Siv sier nå at Eldreomsorg er deres viktigste kampsak, men du kjenner tydeligvis noen i partiet som mener alkoholpriser er viktigere.

Endret av robertaas
Lenke til kommentar
Og vi ser jo hvordan det har gått i Oslo hvor FrP er med og styrer. Siv Jensens reaksjon i videoen bør være en vekker for alle.
Staten må bli flinkere til å stille krav og kontrollere kvalitet uavhengig av hvem som driver tilbudet.

 

Den rødgrønne regjeringen teppebomber jo Oslo med innvandrere og kriminelle så det er ikke rart at alt ikke fungerer optimalt.

Lenke til kommentar

Men det er jo kommunen sitt ansvar og det er FrP som sitter med den ansvarlige byråden. Den ansvarlige byråden har åpenbart ikke stilt krav og ikke kontrollert. Men som Siv Jensen sier: "Det er jo privat og ikke kommunens ansvar". Synd folk er så blindet at de ikke ser hvilke tragiske konsekvenser denne politikken fører til. Din siste påstand er så hinsides fornuft at jeg ikke en gang gidder å kommentere den.

Lenke til kommentar
Men det er jo kommunen sitt ansvar og det er FrP som sitter med den ansvarlige byråden. Den ansvarlige byråden har åpenbart ikke stilt krav og ikke kontrollert. Men som Siv Jensen sier: "Det er jo privat og ikke kommunens ansvar".
Hum uttalte seg absolutt dumt, men med Frps rikspolitikk ville problemet ikke vært kommunens.
Synd folk er så blindet at de ikke ser hvilke tragiske konsekvenser denne politikken fører til.
Er klar over at det at det fremdeles er noen som får dobbeltrom i kommuner hvor Frp er med i ledelsen, men husk at kommuner styrt av de rødgrønne langt fra er i noen bedre situasjon.
Din siste påstand er så hinsides fornuft at jeg ikke en gang gidder å kommentere den.
Skal vi se:

-"De rødgrønnes massive import av kriminelle og snyltere til Norge og spesielt Oslo gjør det vanskeligere for kommunen å gi et godt tilbud til alle" Høres fornuftig ut [] Hinsidet fornuft []

Lenke til kommentar

Helseministeren innrømmer i Dagbladet i dag at «Eldre får ikke det samme helsetilbudet som andre. Dette er en formidabel utfordring, sier helse- og omsorgsminister, Bjarne Håkon Hanssen, til Dagbladet. Han lover nå bot og bedring.»

 

Bot og bedring ble det også lovet for fire år siden. Den bedringen uteble. Men DENNE gangen skal de selvfølgelig holde løftene :D Det hadde sikkert vært deilig å være naiv nok til å tro på det, men det er jeg dessverre ikke. Men all ære for at han innrømmer fadesen. Han burde bare tatt den logiske konsekvensen av det også (i likhet med Halvorsen, som lovte å gå hvis det ikke ble full barnehagedekning innen slutten av 2007. Det løftet avgir hun

).

 

 

De rødgrønne har så mange brutte løfter (88 stk. bare fra Soria Moria, riktignok utarbeidet etter valget, men likevel), megatabber og regelrette løgner og bortforklaringer at det rett og slett er uetisk å støtte dem. Jeg ikke samvittighet til å stemme på dem. Det skal dog sies at de har en relativt fornuftig politikk på en del områder, og ingen kan påstå at Norge er i grøfta, men arrogansen, løgnene, de brutte løftene og innvandringspolitikken er uspiselige for meg.

 

FrP er tvilsomme på en del områder og har kommet med mange rare utspill de siste månedene, men det er det minst dårlige alternativet.

Lenke til kommentar

Hva sier du til at oljefondet hadde en avkastning på 12.7% i andre kvartal da robertaas? det hadde neppe skjedd med frp politikere bak spakene som ikke tenker lenger fram enn nesen sin, og som vil satse på å bruke oljefondet så fort som mulig.

 

Edit: Hvis du drar fram at Oljefondet tapte en del under finanskrisen er det et fullkomment tegn på at du er ikke har spesielt god innsikt i hvordan det hele fungerer.

Endret av Dan-The-Man
Lenke til kommentar
Hva sier du til at oljefondet hadde en avkastning på 12.7% i andre kvartal da robertaas? det hadde neppe skjedd med frp politikere bak spakene som ikke tenker lenger fram enn nesen sin, og som vil satse på å bruke oljefondet så fort som mulig.
Etter 640 milliarder i tap og 50 milliarder i innnskudd går verdien av fondet opp igjen 200 milliarder? Skulle jeg la meg imponere nå?

 

Nei, jeg har tydeligvis ikke greie på slike kjempeinvesteringer. :roll:

Endret av robertaas
Lenke til kommentar
Hva sier du til at oljefondet hadde en avkastning på 12.7% i andre kvartal da robertaas? det hadde neppe skjedd med frp politikere bak spakene som ikke tenker lenger fram enn nesen sin, og som vil satse på å bruke oljefondet så fort som mulig.
Etter 640 milliarder i tap og 50 milliarder i innnskudd går verdien av fondet opp igjen 200 milliarder? Skulle jeg la meg imponere nå?

 

Nei, jeg har tydeligvis ikke greie på slike kjempeinvesteringer. :roll:

Say no more....

Lenke til kommentar

Frp fantastene her har en lei tendens til å overse alle spørsmål de finner vanskelige å svare på. Og heller komme med samme påstanden som er slått tilbake tidligere en gang til.

I stor likhet med frp politikere som satser alt på noen få punkter, og overser alt som vedrører den utrolige kortsiktige og håpløse politikken.

Selfølgelig kan Frp ha et par gode punkter, men for min del har de vist nok av ganger hvor fryktelig trangsynte stort sett hele gjengen er.

 

Dette er ikke rettet som spesiell kritikk mot noen men hvis man leser 3-4 sider bakover ser man tydelige tendenser til at ubehagelige spørsmål ikke enses.

 

Edit: Bare for å sørge for at folk fikk det med seg :p

Endret av Dan-The-Man
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...