Gå til innhold

FrP i regjering - Hva Norge trenger?


FrP i regjering - Hva Norge trenger?  

1 114 stemmer

  1. 1. FrP i regjering - Hva Norge trenger?

    • Ja
      501
    • Nei
      569
    • Vet ikke/ingen formening
      46


Anbefalte innlegg

Det jeg spurte etter var dokumentasjon på at Frp er innvandrerfientlige. Vil du legge frem slik dokumentasjon eller dementere denne påstanden?

 

 

Alle vet jo at FRP misliker muslimer/ ikke vestlige utleninger.

 

1: De støtter USA i absolutt alt, blandt annet Irak krigen som var en fiasko uten like..(Redde det irakiske folket my ass, ting var mye bedre under Saddam enn det er nå)

 

2: De støtter Israel ennå de begår en haug med krigsforbrytelser og okkuperer ulovlig mot nettopp muslimer.

 

3: Snikk islamisering? Wtf? Bullshit uten like.

Endret av Nipps
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilke Frp-politikere, helt konkret?

 

Jeg vil også ha konkrete kilder på dette.

Dette er noe jeg har lest i avisen for lenge siden. Å finne kilder til det nå er vanskelig.

Da må du trekke tilbake påstanden og be om offentlig unnskyldning for at du fremsatte den.

 

Jeg sier heller ikke at FRP er et nazistisk parti, men det er det partiet i Norge som har en politikk som ligner mest og som har en sjanse til å komme til makten.

Ligner mest på hva, og på hvilken måte, helt konkret?

 

Derfor vil nok noen tidligere vigird medlemmer eller lignende søke til FRP, fordi FRP, som vigrid og lignende organisasjoner, er innvandrerfiendtlige. Dermed er det kanskje ikke så rart at man ser noen FRP-politikere på slike møter.

Hvilke Frp-politikere, helt konkret?

 

Jeg har ikke en kilde på at FRP sier vi er innvandringsfiendtlige, men ut i fra deres politikk og velgergruppe er det grunn til å kalle dem et innvandringsfiendtlig parti.

På hvilken måte, helt konkret? Hva er det som er "innvandringsfiendtlig", og hva legger du i det, helt konkret?

Lenke til kommentar
Alle vet jo at FRP misliker muslimer/ ikke vestlige utleninger.

Tull. Mange muslimer og ikke-vestlige stemmer Frp fordi de ser at Frp er det eneste partiet som faktisk tar tak i problemene som er der. Innvandrerne som oppfører seg råttent ødelegger for alle de andre. Frp liker folk som oppfører seg anstendig.

 

1: De støtter USA i absolutt alt, blandt annet Irak krigen som var en fiasko uten like..(Redde det irakiske folket my ass, ting var mye bedre under Saddam enn det er nå)

Så du støttet Saddam?

 

2: De støtter Israel ennå de begår en haug med krigsforbrytelser og okkuperer ulovlig mot nettopp muslimer.

Så du støtter selvmordsangrep mot israelske sivile?

 

3: Snikk islamisering? Wtf? Bullshit uten like.

Hva mener du?

Lenke til kommentar
Da må du trekke tilbake påstanden og be om offentlig unnskyldning for at du fremsatte den.

 

Jeg sier bare at dette er noe jeg har lest for lenge siden i avisen. Jeg har også hørt andre si det, men jeg har ikke funnet det på internett enda. Hvis jeg gjør det skal jeg vise deg linken.

 

Ligner mest på hva, og på hvilken måte, helt konkret?

 

FRP er det partiet som er blåest og som har en reell sjanse til å komme til makten. Nazistiske partier er mye mer blå enn FRP, men de har ingen sjanse til å komme til makten, ihvertfall ikke i Norge. Det er da fullt mulig at folk fra nazistiske partier vil søke til FRP fordi de vet at det er den eneste måten de kan få noen reell makt, og muligens få gjennom noen av sine ideer.

 

Hvilke Frp-politikere, helt konkret?

 

Som sagt er dette kun noe jeg har lest i aviser og hørt fra andre. Men det er kanskje ikke så rart når man tenker på det. FRP er det partiet som er minst innvandringsvennlig og er ikke glad i muslimer. Dette er ikke nazistiske organisasjoner heller. Grunnleggeren av FRP støttet apartheid og mente at Hitler burde fått nobelsfredspris, så det henger nok noe igjen fra fordums tid.

 

http://no.wikipedia.org/wiki/Anders_Lange

 

På hvilken måte, helt konkret? Hva er det som er "innvandringsfiendtlig", og hva legger du i det, helt konkret?

 

"En fjerdedel av befolkningen er innvandrerfiendtlig. De har sitt parti i Frp."

 

http://www.dagsavisen.no/meninger/article4...?status=showall

 

FRP har en innvandringsfiendtlig politikk. De bruker enhver anledning til å kaste skitt på minoritetsgrupper, spesielt muslimer og somaliere. De vil opprette asyl i Afrika, som om de i Norge ikke var dårlige nok fra før av. Alt dette tyder i den retningen at partiet er Innvandringsfiendtlig.

Lenke til kommentar
Tull. Mange muslimer og ikke-vestlige stemmer Frp fordi de ser at Frp er det eneste partiet som faktisk tar tak i problemene som er der. Innvandrerne som oppfører seg råttent ødelegger for alle de andre. Frp liker folk som oppfører seg anstendig.

 

Nei, FRP spiller på fremmedfrykt. De mener at Norge blir snikislamisert, jeg finner ikke dette særlig seriøst.

 

 

Så du støttet Saddam?

 

Hvem sa/skrev det? Jeg sier at Irak var et bedre sted før USA gikk amok der.

 

Så du støtter selvmordsangrep mot israelske sivile?

 

Jeg kan omformulere spm ditt litt, mere som dette : Så du støtter Israels drap på Palestinske sivile? Israel har langt flere liv på samvittigheten enn alle terrororganisasjoner i området.

 

Hva mener du?

 

At snikislamisert er noe tøv, der er ingenting som tilsier at Norge blir snikislamisert.

Lenke til kommentar
FRP har en innvandringsfiendtlig politikk.

Feil, de er vennlig mot ærlige innvandrere som gir et positivt bidrag til Norge, men ikke vennlige med de som prøver å svindle seg hit for å rane og snylte.

 

Arbeiderpartiet vil at Norge skal være en frihavn for alle verdens kriminelle. Det er det som er problemet.

Lenke til kommentar
2: De støtter Israel ennå de begår en haug med krigsforbrytelser og okkuperer ulovlig mot nettopp muslimer.

Så du støtter selvmordsangrep mot israelske sivile?

 

Så du støtter statsangrep mot palestinske sivile?

 

 

Måten du nesten konsekvent svarer ethvert spørsmål med et nytt et, begynner å bli kjedelig.

Lenke til kommentar
Feil, de er vennlig mot ærlige innvandrere som gir et positivt bidrag til Norge, men ikke vennlige med de som prøver å svindle seg hit for å rane og snylte.

 

Arbeiderpartiet vil at Norge skal være en frihavn for alle verdens kriminelle. Det er det som er problemet.

 

FRP spiller kun på fremmedfrykt og de som er innvandrer/innvandringsfiendtlige stemmer FRP, og det er det en grunn til. Jeg sier ikke at FRP er rasistiske, men hadde det vært opp til dem hadde de nesten stengt landet for all form for innvandring.

Lenke til kommentar
FRP spiller kun på fremmedfrykt
De diskuterer konkrete og reelle problemer med innvandring som andre partier ikke tør nevne. Dette er ikke fremmedfrykt.

 

Det som er fremmedfrykt er å nekte å kritisere ukultur som importeres til Norge i redsel for hva "de fremmede" kan tenkes å gjøre som hevn. Mullah krekar er et godt eksempel. Her brukes trusler for at de rødgrønne skal gi ham varig opphold og de rødgrønnes fremmedfrykt gjør at de ikke tør kaste ham ut.

og de som er innvandrer/innvandringsfiendtlige stemmer FRP, og det er det en grunn til. Jeg sier ikke at FRP er rasistiske, men hadde det vært opp til dem hadde de nesten stengt landet for all form for innvandring.
Hva hadde egentlig vært problemet om vi for eksempel hadde en asylpolitikk som i Finnland hvor de kun slipper inn noen titall per år?

 

Husk det er nesten utelukkende kriminelle og snyltere som tar seg til Norge på denne måten. Ærlige folk klarer ikke få tak i flere årslønner for å betale asylcharter til Norge. Jeg synes det er umoralsk å belønne svindlere, men noen har tydeligvis andre grunnverdier.

Lenke til kommentar
FRP er det partiet som er blåest og som har en reell sjanse til å komme til makten. Nazistiske partier er mye mer blå enn FRP, men de har ingen sjanse til å komme til makten, ihvertfall ikke i Norge. Det er da fullt mulig at folk fra nazistiske partier vil søke til FRP fordi de vet at det er den eneste måten de kan få noen reell makt, og muligens få gjennom noen av sine ideer.

Nå er vel fargen til nazistiske/fascistiske partier heller brunt, og brunt ligger mye nærmere rødt enn blått, det er helt sikkert. Kan jo gjengi figuren jeg mener er mest korrekt til å vise det politiske landskap, og den viser dette veldig klart.

post-18890-1249929715_thumb.jpg

Lenke til kommentar
De diskuterer konkrete og reelle problemer med innvandring som andre partier ikke tør nevne. Dette er ikke fremmedfrykt.

 

Det som er fremmedfrykt er å nekte å kritisere ukultur som importeres til Norge i redsel for hva "de fremmede" kan tenkes å gjøre som hevn. Mullah krekar er et godt eksempel. Her brukes trusler for at de rødgrønne skal gi ham varig opphold og de rødgrønnes fremmedfrykt gjør at de ikke tør kaste ham ut.

 

FRP starter debatter rundt nødvendige aspekter ved innvandring, det er jeg enig i, men de overdriver veldig ofte. Som for eksempel snik-islamisering. Det får det til å virke som om muslimene har en ond plan om å overta Norge med innvandring. Det er dette jeg mener når jeg sier de spiller på fremmedfrykt. Mullah Krekar ser jeg ærlig talt ikke noe problem med. Han kan godt bli i Norge for min del, han utgjør jo ingen trussel.

 

Hva hadde egentlig vært problemet om vi for eksempel hadde en asylpolitikk som i Finnland hvor de kun slipper inn noen titall per år?

 

Husk det er nesten utelukkende kriminelle og snyltere som tar seg til Norge på denne måten. Ærlige folk klarer ikke få tak i flere årslønner for å betale asylcharter til Norge. Jeg synes det er umoralsk å belønne svindlere, men noen har tydeligvis andre grunnverdier.

 

Norge har et solidarisk ansvar ovenfor andre mennesker som lider. Det er mange flere en et titalls stykker som trenger hjelp, og som vil få det bedre hvis de får opphold i Norge. For meg er det greit om vi får noen kriminelle med på kjøpet når vi allikevel redder livet til tusener. De andre partiene begynner nå å se at det er problemer med innvandringssystemet, og det vil nok ikke ta lang tid før de setter inn de riktige tiltakene.

Lenke til kommentar
Norge har et solidarisk ansvar ovenfor andre mennesker som lider.
Ja, men dette er de rødgrønne mot. Kvoteflyktninger skyves bakover i køen mens svindlere fra samme land slippes inn i Norge.

 

Dette er som sagt et verdivalg og de rødgrønne prioriterer de som svindler (97% kaster id-papirene de måtte ha for å reise til Norge) på bekostning av de som lider og trenger beskyttelse.

 

Det er også utrolig at ikke flere stiller spørsmål til hvordan folk, og gjerne mindreårige som sier de ikke har familie, klarer å skaffe flere årslønner som en asylchartertur til Norge kaster.

Endret av robertaas
Lenke til kommentar
Ja, men dette er de rødgrønne mot. Kvoteflyktninger skyves bakover i køen mens svindlere fra samme land slippes inn i Norge.

 

Dette er som sagt et verdivalg og de rødgrønne prioriterer de som svindler (97% kaster id-papirene de måtte ha for å reise til Norge) på bekostning av de som lider og trenger beskyttelse.

 

Det er også utrolig at ikke flere stiller spørsmål til hvordan folk, og gjerne mindreårige som sier de ikke har familie, klarer å skaffe flere årslønner som en asylchartertur til Norge kaster.

 

Jeg har aldri hørt FRP si at de vil omfavne kvoteflyktningene, så de er vel ikke noe bedre. Mange av de som kommer til Norge og sier de ikke har familie snakker sant. De har brukt lang tid på å reise fra hjemlandet for å nå Norge. Selvsagt er det mange kriminelle som kommer til Norge, men som sagt har andre partier fått øynene opp for dette.

Lenke til kommentar
Kan jo gjengi figuren jeg mener er mest korrekt til å vise det politiske landskap, og den viser dette veldig klart.

 

En slik figur har ingen verdi når du ikke forklarer hvilken akse som er hva.

 

Forøvrig viser den hvor utrolig lite en som har tilbragt så mye tid i dette forumet kan vite om norske politiske partier.

Endret av xBoffen
Lenke til kommentar
Mange av de som kommer til Norge og sier de ikke har familie snakker sant.
Er du klar over hvor unge asylsøkerne som kommer hit alene er? Rekorden er 2 år!

 

Og disse skal liksom være uten familie og omsorgspersoner, men har på egenhånd samlet inn flere årslønner og arrangert turen til Norge?

 

Det er ingen grenser for de rødgrønnes naivitet!

Lenke til kommentar
Er du klar over hvor unge asylsøkerne som kommer hit alene er? Rekorden er 2 år!

 

Og disse skal liksom være uten familie og omsorgspersoner, men har på egenhånd samlet inn flere årslønner og arrangert turen til Norge?

 

Det er ingen grenser for de rødgrønnes naivitet!

 

Selvsagt er det mange som lyver, men det er mange som kommer hit på egen hånd også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...