Gå til innhold

FrP i regjering - Hva Norge trenger?


FrP i regjering - Hva Norge trenger?  

1 114 stemmer

  1. 1. FrP i regjering - Hva Norge trenger?

    • Ja
      501
    • Nei
      569
    • Vet ikke/ingen formening
      46


Anbefalte innlegg

Nå må du roe ned med personangrepene her. Men tydeligvis er det bare når noen som ikke hater Frp sier noe at det reageres av enkelte. Noen som er litt partiske her kanskje?

Jeg finner det svært betimmelig at du anklager ATW for personangrep med bakgrunn i stråmannargumentasjon, med tanke på at du ærlig talt nytter den anklagen svært ofte selv.

Det er ikke påstanden om stråmannargumentasjon som er angrepet, men latterliggjøring ved at han kaller det "tull". Slikt får man advarsler for hvis man ikke er anti-Frp.

 

 

Det er ikke personangrep, det er angrep på en særdels svak argumentasjon, det er slett ikke vanlig at sosialister er "mot demokrati" eller "mot personlig frihet".

Du er veldig opptatt av å forsvare sosialister når du mener at de blir anklaget for noe du mener ikke stemmer. Hvorfor er du ikke like ivrig etter å forsvare f.eks. Frp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Siden det tydligvis er så mange som er imot FRP, kan noen fortelle meg hva som er negativt med dem, evt. hvilke negative saker dem har som dem står for/skal gjøre?

Eg er imot FrP fordi eg meiner dei fører ein innvandringspolitikk med rot i framandfrykt og som eg trur vil splitta heile Oslo i to grupper: Innvandrarar og ikkje-innvandrarar. Korleis skal integrering kunne skje dersom vi møter innvandrarar med fiendtlegheit og skeptisisme?

 

Eg er òg imot at dei vil fjerna NRK-lisensen og eg meiner at kulturen vil lida under deira politikk.

 

Dette er altså mi meining.

Lenke til kommentar

Mange er imot Frp fordi de er et parti på den ene enden av den politiske skalaen. På samme måte som svært få vil befatte seg med å være en del av Rødt, Sv, Demokratene osv. sitt politiske syn. Nordmenn har en sær tendens til å holde fast på det trygge og gode og vil helst ikke skille oss ut, så derfor velger vi noe som naboen ikke vil se rart på oss om vi stemmer.

 

:)

Lenke til kommentar
Siden det tydligvis er så mange som er imot FRP, kan noen fortelle meg hva som er negativt med dem, evt. hvilke negative saker dem har som dem står for/skal gjøre?

Eg er imot FrP fordi eg meiner dei fører ein innvandringspolitikk med rot i framandfrykt og som eg trur vil splitta heile Oslo i to grupper: Innvandrarar og ikkje-innvandrarar. Korleis skal integrering kunne skje dersom vi møter innvandrarar med fiendtlegheit og skeptisisme?

 

Eg er òg imot at dei vil fjerna NRK-lisensen og eg meiner at kulturen vil lida under deira politikk.

 

Dette er altså mi meining.

 

Hmm ga meg enda mer grunn til å stemme på dem faktisk, innvandrer politikken dems er jeg helt for, og at NRK lisensen forsvinner gjør ingen verdens ting, da det er latterlig at de faktisk skal tvinge oss til å kjøpe den i utgangspunktet. Flere saker?

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Siden det tydligvis er så mange som er imot FRP, kan noen fortelle meg hva som er negativt med dem, evt. hvilke negative saker dem har som dem står for/skal gjøre?

Eg er imot FrP fordi eg meiner dei fører ein innvandringspolitikk med rot i framandfrykt og som eg trur vil splitta heile Oslo i to grupper: Innvandrarar og ikkje-innvandrarar. Korleis skal integrering kunne skje dersom vi møter innvandrarar med fiendtlegheit og skeptisisme?

 

Eg er òg imot at dei vil fjerna NRK-lisensen og eg meiner at kulturen vil lida under deira politikk.

 

Dette er altså mi meining.

 

Hmm ga meg enda mer grunn til å stemme på dem faktisk, innvandrer politikken dems er jeg helt for, og at NRK lisensen forsvinner gjør ingen verdens ting, da det er latterlig at de faktisk skal tvinge oss til å kjøpe den i utgangspunktet. Flere saker?

Og kvifor er du for "innvandrer politikken dems"? Eg er nysgjerrig på kva måte FrP kan føra til noko som helst godt på den fronten.

Lenke til kommentar

Kan virke som om enkelte har en Frp-frykt som er vel så stor som den fremmedfrykten de påstår at Frp-tilhengere har. :p

 

Ellers er det merkelig at fremmedfrykt skal være eneste grunn til å stramme inn innvandringspolitikken. Frp ikke bryr seg altså ikke om økte sosiale utgifter eller økt kriminalitet?

Lenke til kommentar
Kan virke som om enkelte har en Frp-frykt som er vel så stor som den fremmedfrykten de påstår at Frp-tilhengere har. :p

 

Ellers er det merkelig at fremmedfrykt skal være eneste grunn til å stramme inn innvandringspolitikken. Frp ikke bryr seg altså ikke om økte sosiale utgifter eller økt kriminalitet?

Å "stramme inn" innvandringa er greit nok, men å stansa henne fullstendig er berre naivt. Vi treng arbeidskrafta og nye innbyggjarar.

 

At å stramma inn henne vil føra til mindre kriminalitet og/eller stansa aukinga, stiller eg meg skeptisk til, men det vil sant nok føra til mindre sosiale utgifter.

Lenke til kommentar
Siden det tydligvis er så mange som er imot FRP, kan noen fortelle meg hva som er negativt med dem, evt. hvilke negative saker dem har som dem står for/skal gjøre?

Eg er imot FrP fordi eg meiner dei fører ein innvandringspolitikk med rot i framandfrykt og som eg trur vil splitta heile Oslo i to grupper: Innvandrarar og ikkje-innvandrarar. Korleis skal integrering kunne skje dersom vi møter innvandrarar med fiendtlegheit og skeptisisme?

 

Eg er òg imot at dei vil fjerna NRK-lisensen og eg meiner at kulturen vil lida under deira politikk.

 

Dette er altså mi meining.

 

Hmm ga meg enda mer grunn til å stemme på dem faktisk, innvandrer politikken dems er jeg helt for, og at NRK lisensen forsvinner gjør ingen verdens ting, da det er latterlig at de faktisk skal tvinge oss til å kjøpe den i utgangspunktet. Flere saker?

Og kvifor er du for "innvandrer politikken dems"? Eg er nysgjerrig på kva måte FrP kan føra til noko som helst godt på den fronten.

 

Det har seg desverre slik at disse innvandrerne ikke bringer alt for mye godt til landet vårt. Da snakker jeg ikke om alle, men en god del. Jeg er ingen rasist, men jeg er imot kulturen, og jeg mener at enten får de bo der de kommer fra, eller så får de ikke ta med seg dritten sin hit. Norge skal ikke tilpasse seg innvandrere, men heller omvendt. Det ser alikevel ut til i dag at det første er det som skjer. Jeg mener også at kriminelle innvandrere overhodet har ingen verdens ting å gjøre i Norge, innvandrere i dag står bak alt for mye kriminalitet, spesielt voldtekter. Jeg kan forsette og forsette, men det gidder jeg ikke, for poenget mitt er at jeg tror Norge ikke overhodet har vondt av mindre av dem, og jeg mener derfor også at det som står i første post høres ut som gode forslag.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Det kommer en amerikansk serie, og norske myndigheter blir fremstilt på en ganske ydmykende måte. Vi snakker selvfølgelig om Krekar-saken. Alibiet til norske myndigheter for å ikke sende ut Krekar har vært at det er fare for Krekars liv. Men journalistene har fått skriftlige og muntlige garantier for at Krekar ikke vil bli dømt til døden eller komme til skade under en eventuell rettsak i Irak. Journalistene prøvde å vise disse dokumentene til en tjenestemann, men ble blankt avvist. Personen ville ikke engang lese dette dokumentet. Samtidig gikk Krekar lengre enn noensinne med sine uttalelser om hellig krig. Jeg begynner å lure på om sosialistene faktisk støtter opp om Krekar...

Endret av stigfjel
Lenke til kommentar
Det har seg desverre slik at disse innvandrerne ikke bringer alt for mye godt til landet vårt. Da snakker jeg ikke om alle, men en god del. Jeg er ingen rasist, men jeg er imot kulturen, og jeg mener at enten får de bo der de kommer fra, eller så får de ikke ta med seg dritten sin hit. Norge skal ikke tilpasse seg innvandrere, men heller omvendt. Det ser alikevel ut til i dag at det første er det som skjer. Jeg mener også at kriminelle innvandrere overhodet har ingen verdens ting å gjøre i Norge, innvandrere i dag står bak alt for mye kriminalitet, spesielt voldtekter. Jeg kan forsette og forsette, men det gidder jeg ikke, for poenget mitt er at jeg tror Norge ikke overhodet har vondt av mindre av dem.

Eg er heilt for at kriminelle innvandrarar ikkje skal få koma hit, så skjøner godt ditt standpunkt. Men at dei ikkje "bringer alt for mye godt" til landet vårt, er eg ganske ueinig i. Eg har sagt før at er gjekk vidaregåande i ei klasse med 70 % innvandrarar, og kan med glede seia at det er den beste klassa eg har gått i. Desse var fyrste-, andre- og tredje-generasjons innvandrarar.

 

Konseptet bak at "mange" av innvandrarane er kriminelle meiner eg òg at er heilt på trynet. Men ja, dei få som faktisk er kriminelle bør kastast ut.

Lenke til kommentar
Nå må du roe ned med personangrepene her. Men tydeligvis er det bare når noen som ikke hater Frp sier noe at det reageres av enkelte. Noen som er litt partiske her kanskje?

Jeg finner det svært betimmelig at du anklager ATW for personangrep med bakgrunn i stråmannargumentasjon, med tanke på at du ærlig talt nytter den anklagen svært ofte selv.

Det er ikke påstanden om stråmannargumentasjon som er angrepet, men latterliggjøring ved at han kaller det "tull". Slikt får man advarsler for hvis man ikke er anti-Frp.

 

 

Det er ikke personangrep, det er angrep på en særdels svak argumentasjon, det er slett ikke vanlig at sosialister er "mot demokrati" eller "mot personlig frihet".

Du er veldig opptatt av å forsvare sosialister når du mener at de blir anklaget for noe du mener ikke stemmer. Hvorfor er du ikke like ivrig etter å forsvare f.eks. Frp?

 

Det har nok litt med det å gjøre at de usaklige sosialistangrepene gjerne kommer fra brukere som aktivt deltar over lengre tid, og brukere som burde visst bedre. Jeg bryr meg sjeldnere når uerfarne brukere som skriver lite, og skriver lite av verdi kommer med usaklige innlegg. Dog skal det nevnes at golk ved flere anledeinger har prøvd å "ta meg" på at jeg sier imot sosialister som om jeg har "lurt meg selv" til å argumentere imot venstresiden, så det kan jo tyde på at jeg ikke er helt ensidig. Forøvrig anser jeg ikke meg selv som en sosialist heller, dog klarer jeg å spotte usakligheter når jeg ser de...

 

AtW

Lenke til kommentar
Og kvifor er du for "innvandrer politikken dems"? Eg er nysgjerrig på kva måte FrP kan føra til noko som helst godt på den fronten.

 

Jeg er nysgjerrige på hvorfor alle disse som ikke ser problemet med dagens innvandring skal stille spørsmålstegn til noen som faktisk vil forsøke å gjøre noe? Denne holdningen mot å gjøre noe er rasistisk fordi dagens innvandringspolitikk favorisere kriminelle og folk med lav moral til å komme og utnytte vårt system. Derfor kaller jeg slike folk som forsvarer dagens innvandringspolitikk for rasister fordi de konsekvent hindrer folk fra forskjellige deler i verden idag som har rederlige hensikter med å komme hit. Og enda værre er det at de ikke skjønner hvordan deres rasistiske holdninger ødelegger samfunnet ved å favorisere spesifikke etnisiteter fra midt-østen, somalia m.fl. Mens folk fra Thailand, Columbia osv. må klare seg på egen hånd fordi de ikke er "gode nok" til å komme opp i deres system til å få komme hit til Norge.

 

Hvorfor er du for denne rasistiske innvandringspolitikken som blir ført i Norge idag, og er imot de som vil forsøke å gjøre den strengere, men også mye mer rettferdig slik at folk fra hele verden kan få komme hit å tilføre positive elementer til Norge?

 

:)

Lenke til kommentar
Det kommer en amerikansk serie, og norske myndigheter blir fremstilt på en ganske ydmykende måte. Vi snakker selvfølgelig om Krekar-saken. Alibiet til norske myndigheter for å ikke sende ut Krekar har vært at det er fare for Krekars liv. Men journalistene har fått skriftlige og muntlige garantier for at Krekar ikke vil bli dømt til døden eller komme til skade under en eventuell rettsak i Irak. Journalistene prøvde å vise disse dokumentene til en tjenestemann, men ble blankt avvist. Personen ville ikke engang lese dette dokumentet. Samtidig gikk Krekar lengre enn noensinne med sine uttalelser om hellig krig. Jeg begynner å lure på om sosialistene faktisk støtter opp om Krekar...

 

Heh, noe er tydligvis alvorlig galt med iraks rettsvesen, om en enkeltperson kommer og gir skriftlige garantier for at en person ikke kan få en gitt straff om det blir rettsak (såfremt straffen er mulig å få for lovbruddet som er begått)

 

AtW

Lenke til kommentar
Hvorfor er du for denne rasistiske innvandringspolitikken som blir ført i Norge idag, og er imot de som vil forsøke å gjøre den strengere, men også mye mer rettferdig slik at folk fra hele verden kan få komme hit å tilføre positive elementer til Norge?

 

:)

No har eg då aldri sagt at eg står for innvandringspolitikken som blir ført i Noreg idag? Eg har berre sagt at eg er imot FrP sin innvandringspolitikk.

Lenke til kommentar
Heh, noe er tydligvis alvorlig galt med iraks rettsvesen, om en enkeltperson kommer og gir skriftlige garantier for at en person ikke kan få en gitt straff om det blir rettsak (såfremt straffen er mulig å få for lovbruddet som er begått)

Eller at sosialistene ikke har giddet å sjekke hva som er realitetene i Irak for tiden. Jeg for min del stoler mer på amerikansk media enn på norske sosialister...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...