Gå til innhold

FrP i regjering - Hva Norge trenger?

FrP i regjering - Hva Norge trenger?  

1 114 stemmer

1. 1. FrP i regjering - Hva Norge trenger?

• Ja
      501
    • Nei
      569
    • Vet ikke/ingen formening
      46

Anbefalte innlegg

Nå kan i hvert fall ingen anklage FrP for å bruke mer penger enn den såkalte "ansvarlige" regjeringen. Likevel har altså FrP funnet rom for skatteletter og velferd samtidig. Så sosialistenes utsagn "skattelette eller velferd" er bare nok en sosialistisk løgn.

Jeg gjentar; hva er grunnen til at sosialister er løgnhalser og velger å oppføre seg så dårlig?

Penger og makt. Og den sosialistiske regjeringen gjør alt for å beholde disse to tingene.

Så den rødgrønne regjeringen er en.. regjering?

Det jeg mener er at sosialistisk side ikke skyr noen midler for å holde på regjeringsmakten. Selv om det betyr at de må spille urent i en del situasjoner.

Endret av stigfjel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Slik som Roger Madsen? La merke til en artikkel på VG i dag at han følte for å vekke til live noen gamle følelser rundt FrP.

Men han kommer til å få kraftig strekk av FrP sentralt. Slike uakseptable utspill får nå konsekvenser. Det er verre at sosialistisk side driver med urent spill fra sentralt hold.

Lenke til kommentar
Noen konkrete eksempler du tenker på?

Kom på noen ting i farten. Ta f.eks. biodrivstoff. Før valget snakket sosialistisk side varmt om biodrivstoff. Nå kommer avgiftstrykket for fullt, hvilket vil strupe norske initiativ på dette området. Og "tidenes veiløft" viser seg å være en stor overdrivelse. Så har vi jo skolematløftet regjeringspartiene lanserte i valgkampen 2005. Det har bleknet helt. Og Halvorsen lovte å gå av hvis barnehagemålene ikke ble nådd. De ble ikke nådd, men Halvorsen løp fra løftet.

Lenke til kommentar

Roger Madsen, representant for bystyret i Moss Frp Kalte afrikanere dyr

Frp-politiker Roger Madsen (45) fikk saftig kritikk da han kalte afrikanere for halv-aper fredag. Det er imidlertid ikke første gang Madsen gjør dette.

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor

1258478661712_721.jpg

Foto: Jon-Ivar Fjeld/Moss Avis og Facebook

Prøv å besøke Østen istedenfor Afrika. Derfra kommer det bare halvaper. De må ha 2-3 generasjoner på å tilpasse seg, og det ser man støtt i media.
sier det er bare og stemme rødgrønt eller venstre så detter det fortsatt inn halvaper som kill for fun!!!!!!!!!!!!
SYNES at vi kan jo ikke slippe inn dyr som dette i landet vårt, MÅ OLA NORMANN VÅKNE OG TA VARE PÅ DET SOM ER IGJEN AV LANDET VÅRT!!

Gruppeleder i Moss Frp, Erlend Wiborg, var ikke særlig fornøyd med sin kollegas utspill.

Roger Madsen er en dyktig politiker som har gjort en feil, innrømmet det og beklaget. Det kan alle gjøre, og så lenge en tar lærdom av det, er det greit.

Men er det greit?

Lenke til kommentar

Hvis FrP vil bli tatt seriøst av meg, så får de kaste ut han fyren. En kommentar kunne han ha kommet unna med, men tre?

Jeg er for at folk skal få lov til å ha de meningene de selv vil, men hvis FrP vil identifiseres med dette, så kan jeg ikke gjøre annet enn å kalle dem et useriøst parti. Roger Madsen hører kanskje bedre hjemme i Norgespatriotene, og der er han velkommen til å kjempe for sin sak.

Lenke til kommentar
Jeg er også enig i at dette sier lite om FRP som parti, men representanten burde ekskluderes i mine øyne. Dette er helt uakseptable kommentarer, og jeg tror FRP vil komme styrket ut hvis de fjerner han fra partiets lister.

Det kan godt skje også. Per Arne Olsen, 2. nestleder i FrP var ikke noe særlig fornøyd med disse uttalelsene. Og de fleste i FrP sin historie som har kommet med lignende karakteristikker har enten gått av frivillig eller blitt regelrett kastet ut av partiet. Så denne Roger Matsen kommer til å få problemer med FrP sentralt.

Lenke til kommentar

Kom også på denne i farten, der FrP-byråd Øistein Christoffersen refses etter å ha sammenlignet integrering av innvandrere som å oppdra barn og hunder. Klikk. Vedkommende er fortsatt byråd meg bekjent.

Både Øystein og Roger har således beklaget utspillene.

Endret av R083r7
Lenke til kommentar

Det vil jeg tro at de har. Men som sagt, dette er vel knapt representativt for FRPs politikk overfor utlendinger. Det er kanskje litt flere i FRP som mener at afrikanere er apekatter enn det er i SV, men det endrer heller ikke saken.

FRP har tatt avstand fra uttalelsene, så får de legge disse folkene litt på is, slike utsagn ønsker verken FRP ut fra et politisk perspektiv, siden moderpartiet gjerne er uenig i det, men også fordi det gir skyts til de som vil kalle FRP et rasistisk parti.

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...