Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Venner? Noe mer? Hva vil han?


Gjest Gjestejente

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Faen i helvete altså, er du helt evneviek, og ute av stand til å tolke signaler som folk flest? han digger deg, dere er jo praktisk talt kjærester allerede! Denne tråden trenger da ikke bli lenger, bare si til han hva du føler!

Lenke til kommentar

Takk! :p

 

Vi nærmer oss ikke mer sammen enn vi har vært tidligere, jeg har riktignok sovet flere netter hos han enn hos meg selv denne uka ;)

 

Og endelig har han begynt å "fortelle" hva han mener. Som i går når han sa det var tomt der uten meg, jeg kan få sms etter vi har vært sammen hvor han skriver at kvelden med meg var så bra osv. Dette har han aldri gjort før.

 

Og jeg tenker ikke så mye på "blir vi sammen??" nå. Ting er bare ganske så ålreit :)

Lenke til kommentar
Gjest TS ii

Gadd ikke logge inn.

 

Sov der igjen i natt, første natt på en stund hjemme nå i kveld.

Det har spredd seg ganske greit blant folk rundt her at det er no på gang mellom oss, og han sier han ikke bryr seg om det. Så det er jo greit. Han er ikke så himla lett å forstå han her.. Skulle ønske han kunne si med ord "Jeg liker deg!".

 

:whistle:

Lenke til kommentar

Joda, han er himla lett å forstå :p Det er bare spenningen rundt forelskelsen som gjør at du ikke ser det så lett ;)

 

Hva med at du heller tar initiativet? Snakk med han om hele greia, så vil jo alt falle på plass. Det er han som oppfører seg ut ifra det du har sagt tidligere, så hvis du ikke sier noe mer, så tror han fortsatt at det er det som gjelder. :)

 

Husk! Gutt = inn med te-skje, helst med spise-skje.. :p Hjelper ikke å bare sende han hint. Han kommer ikke til å ta 50% av de en gang ;)

Lenke til kommentar
Gjest TS ii

Han er vanskelig å forstå ;)

Jeg har litt sånn opp og ned dager når det gjelder å lure på hva som skjer, så nå stresser jeg vel litt igjen. Hehe..

 

Han har ferie hele juli, så da ses vi lite. Gidder ikke stresse med "oss" før etter sommern, selv om det kan bli vanskelig. Jeg tar initiativ til å finne på ting og være sammen, som han etterlyste. Det har bare vært positivt virker det som. Men jeg gidder ikke mase mer om hvor vi står før i august/september om det ikke kommer opp naturlig...

 

Skulle bare ønske jeg visste hva han tenkte, uten å møtte spørre.. Sånn... tankelesing...

Lenke til kommentar
Skulle bare ønske jeg visste hva han tenkte, uten å møtte spørre.. Sånn... tankelesing...

ok.. du ser tydeligvis fortsatt ikke tegnene.. Så jeg har gjort deg en liten tjeneste og hentet ut "tankelesingen" fra de tre siste sidene, og satt de i en flott liten sitat-boks til deg:

- Han våknet i dag morges og sa han hadde drømt om "det vi snakka om". Jeg hadde visst blitt gravid i drømmen. Hoho..

 

- Hehe han forteller meg ofte at han drømmer om meg, så det er jo hyggelig.

 

- Problemet mitt (ett av mange) er at jeg føler at jeg maser så fort jeg sender sms til han... Han sier selvfølgelig at jeg absolutt ikke maser og at han syns det bare er hyggelig..

 

- Han nevner også ofte hvor lik humor vi har osv og hvor vanskelig han syns det er å finne noen som har så lik personlighet som han...

 

- Jeg vil bare ikke at han skal bli lei av meg.. Det har jeg også sagt til han og da sier han bare "ingen fare, jeg blir ikke lei".

 

- I går var vi sammen fra kl 1630 til ca 21, var hjemme i en time før det kom sms om at det var altfor god plass i senga.

 

- Når jeg kom til han i går kveld (kom sent, vi skulle bare sove sammen i natt) sa han at det føltes tomt når jeg ikke var der...

 

- Som i går når han sa det var tomt der uten meg, jeg kan få sms etter vi har vært sammen hvor han skriver at kvelden med meg var så bra osv.

 

- Vi snakker støtt om "oss"

 

- Det har spredd seg ganske greit blant folk rundt her at det er no på gang mellom oss, og han sier han ikke bryr seg om det.

Ser du tankene hans nå? ;)

Lenke til kommentar

Hehe Smurstafa ;) Greit greit...

 

Ny natt sammen. I det siste har vi nesten bare sovet sammen, håper ikke det betyr at vi sklir fra "noe mer" til pulevenner. Det gidder jeg jammen meg ikke.. Men han jobber overtid MYE nå og jeg er ikke så mye hjemme på kveldstid heller, så har vel blitt sånn av den grunn. Men jeg vil finne på ting, ikke bare sove og ha sex... :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...