Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Venner? Noe mer? Hva vil han?

Gjest Gjestejente

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_TS_*

Hehe han sier det samme. Han hinter ikke og han tar ikke hint. Han sier det det han mener og han mener det han sier.

Jeg føler at jeg maser altfor mye!! Tenk om han blir drita lei av at jeg alltid sier ja til å treffes eller alltid spør om han vil treffes. Jeg vil bare ikke at han skal bli lei av meg.. Det har jeg også sagt til han og da sier han bare "ingen fare, jeg blir ikke lei". Nå har jeg sendt mld til han hver dag og det skader vel ikke om han kan sende mld til meg "først" neste gang...?

Han sier han liker meg når jeg tuller ja, og at han syns det er litt skummelt når jeg er seriøs på møter (vi har et verv hvor vi er med begge to).

Jeg prøver å skjerpe meg, men du vet.. Når noe virker for godt til å være sant, er det som regel det. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når noe virker for godt til å være sant skal du bare lene deg fornøyd tilbake og nyte det ;) Det kan jeg love deg fungerer ypperlig.

Og som både han og Smurstafa sier, gutter er enkle verbalt sett. Så lenge han sier han ikke er lei, og ikke blir lei av å ha mye kontakt, så blir han ikke det heller =)

Slik du beskriver ting nå trenger du ikke bekymre deg i det hele tatt. Dere har hverandre i lomma, og eneste som mangler er å offentliggjøre buksa ( :ermm: ikke et av mine bedre ordspill) Det som derimot kan få han til å miste interessen på lang sikt er at du er usikker og ikke stoler på at han liker deg :) så derfor må du slutte med det (les: vi kommer og dasker deg om du ikke skjønner det snart)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_*

Hehe ja kom å gi meg en god vinge nå. Kunne kanskje trengt å få banka litt vett inn i skallen min :p

Det var så mye mer behagelig når jeg ikke begynte å stresse med hva han føler og hvor vi er på vei!! Da bare kosa jeg meg i hans selskap og tenkte ikke så mye over ting. *vil tilbake dit*

Lenke til kommentar

Den kommer sikkert om en liten stund. Hvis ikke kan det hende du skrev emailadr. feil?

Så kom deg tilbake til den "følelses-fasen" da =) Eneste du trenger å gjøre er å fokusere mindre på hva han føler og hvor dere kommer til havne. Ja, vet godt det er enklere sagt enn gjort, men om du fokuserer mer på å ha det gøy og bare nyte tida, så går det nesten av seg selv :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_*

Fortsatt ikkeno mail.. Får bare feilmelding når jeg trykker på nicket for å komme inn i "min meny" (ellerno) også. Typisk..

Jeg får prøve å slappe av litt og se hva som skjer.. Bør jo ikke være så himla vanskelig. :p

Lenke til kommentar

I dag kom vi oss ikke opp før klokka hadde holdt på en time... Uff.. :p

Og de på jobben har begynt å skjønne tegninga.. Normalt er jeg på jobb halv 8, nå når jeg kommer ruslende blid og fornøyd ca 0815 sier dem bare "hu har vært hos nabo'n..." :!:

Endret av Tullejenta
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...