Gjest Guest_TS_* Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Bekreftet Har man følelser for en person, og er godt på vei inn i noe mer enn vennskap med personen, så er alle andre rundt rimelig uintresante. Selv for oss gutta Det der likte jeg å høre Lenke til kommentar
pwned Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Når jeg tenker meg om kommer han med uttalelser som "dette kan bli et dyrt forhold" (blås i sammenhengen) osv ganske ofte for tiden. Også SER han så mye på meg... Vi kan ligge på sofaen og snakke eller se på tv og plutselig ser jeg at han bare sitter å titter ned på meg. Hmm.. En gang måtte jeg spørre hva han tenkte på, da så han lenge på meg, før han sa "ingenting". Weird.. Eller, kanskje han tenkte på bilen sin. Hvem vet. Se her, nå overanalyserer jeg igjen... Han ser fremover. Det er et godt tegn, og siden han nevner ordet forhold er han ikke redd for tanken tydeligvis..? haha, han tenkte definitivt ikke på bilen sin Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_* Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Han ser fremover. Det er et godt tegn, og siden han nevner ordet forhold er han ikke redd for tanken tydeligvis..? haha, han tenkte definitivt ikke på bilen sin Ja han nevner forhold ganske mye for tia. Tror heller ikke han hadde nevnt det om det var noe han absolutt ikke kunne tenkt seg.. Han ELSKER bilen sin, så det kan jo hende. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Se for deg at du har en materiell ting du elsker..eks. en bil. Så sitter du i sofaen i armkroken til fyren og ser på han..hva tenker du? Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_* Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Se for deg at du har en materiell ting du elsker..eks. en bil. Så sitter du i sofaen i armkroken til fyren og ser på han..hva tenker du? "Hvorfor har han så mye hår i nesa?" Når jeg ligger sånn å ser på han tenker jeg "jeg liker deg jeg liker deg jeg liker deg, les tankene mine!!" Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Også SER han så mye på meg... Vi kan ligge på sofaen og snakke eller se på tv og plutselig ser jeg at han bare sitter å titter ned på meg. Hmm.. En gang måtte jeg spørre hva han tenkte på, da så han lenge på meg, før han sa "ingenting". Weird.. Eller, kanskje han tenkte på bilen sin. Hvem vet. Han tenker garantert på deg, akkurat hva det er han er ikke så lett å sii, men det var nok om deg/dere og det opplegget der. Jeg hadde garantert svart "ingenting" jeg også hvis du hadde spurt. Og personlig er jeg mer fan av "praten" enn å bare måtte lese "impulser" fra jenten, som oftest viser seg mer enn vanskelig. (kommer selvsagt på hvor langt inn i forholdet det er) Endret 10. juni 2009 av Xtra Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_* Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Praten kommer etterhvert, bare ikke helt enda. Han spurte meg hva jeg tenkte på i et sånt øyeblikk en gang han også. Selv om tankene om "oss" kverna rundt inni hodet mitt svarte jeg selvfølgelig "ingenting"... Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_* Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Ny natt hos han.. Jeg må slutte å tenke nå. *sukk* Fin start på dagen da.. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Koselig å høre! Ja, du må slutte å analysere mer enn du har godt av Bare dra dette videre og gi han haugevis av forhold-vibber. (og ja, jeg mener HAUGEVIS.. Hint som kan virke klare som dagen for dere jenter, fyker forbi hodene til oss gutta uten av vi enser de en gang ja, vi er så dårlige til å kommunisere xD) Hold oss oppdatert Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_* Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Tenkte jeg skulle bruke denne tråden som terapi for meg selv.. I dag kom vi for seint på jobb begge to, ble liggende aaaltfor lenge i senga. Hihi.. Nå blir vi opptatte noen dager begge to, så kommer vel ikke til å ses hele helga. Men det er kanskje greit, så han rekker å savne meg Eller, jeg får håpe han gjør det. Hehe.. Lenke til kommentar
Gjest TS skravler med seg selv.. Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Og i kveld skal vi på no grilling med en gjeng.. Og da må vi som vanlig late som om ingenting er på gang mellom oss. ÆSJ. Jeg liker det ikke.. Men virker som han gjør det. Er det rart jeg er usikker eller?? Det var jeg som begynte med å si at jeg ville holde dette hemmelig i begynnelsen riktignok, men nå har jeg jo endret mening.. æsje Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Kanskje det virker som han liker å holde det hemmelig nettopp fordi du sa du ville det i begynnelsen? Virker som han ikke vet helt hvor han har deg, og derfor ikke vil vise at det er noe på gang fordi han fortsatt tror at du ikke vil at det skal komme ut. Tror rett og slett du må være tydeligere med tegnene du gir han. Ja til og med kanskje ta praten med han om at det har utviklet seg til noe mer enn bare leke-kamerater. På meg virker det som han er veldig klar for noe mer enn bare knulle-kompiser i hvert fall. Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_* Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg håper på en måte det, men vil ikke mase for mye på han. Tenkte jeg skulle la sommeren gå uten å ta det opp og hvis ting er like intenst etter sommern er det ikke for tidlig å ta en prat om hvor vi står. Jeg merker på meg selv at jeg blir mer og mer opphengt i å si og gjøre ting som gjør at han skal forstå hva jeg vil, uten å si det direkte. Det er nok litt annerledes oppførsel enn måten jeg pleier å være på så kan hende han oppfatter det som merkelig. Han sier han vil jeg skal si hva jeg mener, at han er dårlig til å gi og få komplimenter (men det er greit, han viser hva han mener om meg), at han stortrives i mitt selskap og at jeg aldri må være redd for at jeg maser, for det gjør jeg visst ikke... Osv osv osv... argh Lenke til kommentar
Gjest TS maser... Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Og i mitt stille jentesinn klarer jeg ikke ikke tenke at han er flau over meg, siden han ikke vil at noen andre skal vite om oss.. Det til tross for at han har introdusert meg for moren og noen kompiser... Og noen av naboene vet om oss.. *slutt å tenk nå jente!* Lenke til kommentar
holst84 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Kanskje han er flau over at du er bare 24? Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_* Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Det snakket vi faktisk om i går, og han sa han ikke hadde noen problemer med det.. Skulle tro han ikke hadde introdusert meg for moren om han var så flau over aldern min.. Lenke til kommentar
holst84 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Vel da erre bare en ting til han kan være flau over. Og det måtte være at han føler seg penere enn deg. Og gjør han det så er han uansett ikke no å samle på. Så trukke du skal være stressa over at han er flau over deg Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_* Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hehe... Jeg får satse på at han er noe å samle på. Slutte å stresse nå... Tråden blir vel snart stengt pga. sutring. Og jeg er ikke så usikker som jeg fremstår nå ellers. Bare i visse tilfeller.. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 *slutt å tenk nå jente!* Sånn Du ga deg ditt eget svar Han er ikke flau over deg. Han er bare usikker på deg. Du har sagt at du vil holde det hemmelig, så han respekterer det, og holder det hemmelig. Han har til og med prøvd å dytte det litt ut i offentligheten med å presentere deg for mor og nære venner. Det er det SISTE jeg ville gjort hvis jeg var flau over ei jente jeg holdt på med. Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_* Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Det er jo EGENTLIG bedre at jeg tar usikkerhetene mine utover denne tråden, enn han da!! Jeg tror ikke innerst inne at han er flau over meg, kan ikke tenke meg at han hadde introdusert meg for alle de folka om han var det. Han er snill og respekterer det jeg sa. Og kanskje han er usikker på hva han vil han også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå