pwned Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Vel, jeg går vel på en smell snart.. Jeg begynner å få følelser, så får jeg en sms om at han har fått seg dame ellerno. Ikke at jeg skjønner hvordan han evt får tid til å møte noen andre men. Nå må du slutte å være så usikker "Om vi ikke ses en dag snakker vi sammen på sms/msn uansett. Om han er borte en kveld sender han alltid sms og spør om jeg har hatt en fin dag eller hva jeg driver med osv." Hvor klare tegn trenger du? "Me like. Sikkert fordi jeg er vant til gutter som aldri sender sms..." kjenner til den =) de fleste jenter blir litt ekstra betatt av slik oppmerksomhet (men, det kan bli slitsomt i lengden hvis det blir en vane, så vær litt laidback på det) Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_* Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Murphy's law lever i beste velgående i mitt hode skal jeg si deg pwned Slitsomt i lengden at han sender? Eller at jeg sender? Så lenge det ikke blir sånn "jeg må vite hvor du er til enhver tid" syns jeg det er veldig hyggelig at han bryr seg. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Selvfølgelig er det hyggelig at han bryr seg ^^ enig der. Mener det kan bli slitsomt om det utvikler seg til en vane å sende meldinger av typen "skjera, gjort i dag", men tipper det skjer mest for forelskede par som er 10 år yngre Murphy's law lever som regel i beste velgående i samfunnet og, men det er ikke slikt man kan gå rundt og tenke på =) da blir man på defensiven, tør ikke ta sjanser og som smurstafa ville skrevet; "kommet seg ut av sikkerhets-bobla si". Som utallige har skrevet før meg, det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på at man ikke gjorde det ^^ Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_* Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Trur kanskje jeg skal slutte å tenke på alt som kan gå galt jeg. Kommer ikke til å slutte å lure på hva som skjer med oss og om han liker meg før vi har hatt "den samtalen" men det får skje når det skjer. Nyyyte gode mannen jeg har funnet nå. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 høres ut som en god idé spar den samtalen så lenge som mulig, om dere i det hele tatt trenger å ha den da.. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg har vært i en lignende situasjon og jeg ville egentlig rett ut spurt hva han vil. Kommunikasjon er tingen vøtt, og det er det menn er flinkest til. Signaler blir baaare rot. Nå er jo dere mye eldre enn meg men det ville jeg gjort. Er det et reelt problem å bare prate om det? Hvorfor skal ikke det gå bra? Tenk om han egentlig ikke er så keen allikevel, mens du bare har konkludert at JO DET ER HAN og lar følelsene strømme i vei uten å prate om det. Da kan det bli stygt. Er i hvert fall mine to cent. Ta dem om du vil. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 høres ut som om dere må ta "praten". Lenke til kommentar
pwned Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Slikt avhenger litt av alder. De som er "unge og uerfarne" foreslår gjerne -praten- siden det alltid funker på film og tilsynelatende er den letteste veien ut. Problemet er at å dele følelsene sine på et for tidlig stadie kan drepe all interesse/spenning og videre utvikling i "forholdet". Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Det virker som for meg at du ikke helt klarer å stole på gutter? Slutt å tenk og lev nå, kanskje du må ta en sjanse på å bare la det gå som det går, men det er nok bedre enn å skremme han bort nå... Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 da blir man på defensiven, tør ikke ta sjanser og som smurstafa ville skrevet; "kommet seg ut av sikkerhets-bobla si". Som utallige har skrevet før meg, det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på at man ikke gjorde det ^^ Haha, skulle akkurat til å skrive det der TS: Du må slutte å overanalysere så mye. Det kommer til å bli veldig slitsomt i lengden. Det virker som du nå har fått følelser for han, og det er veldig bra. Men det beste er at det virker som han har fått følelser for deg også. Han har jo til og med introdusert deg for moren sin, noe ikke veldig mange knullekompiser gjør med hverandre. Alle hint tyder på at følelsene har begynnt å blomstre for begge parter, og at du kan senke skuldrene, leve livet, ta sjangsene, og nyte fyren. Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_* Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg har vært i en lignende situasjon og jeg ville egentlig rett ut spurt hva han vil. Kommunikasjon er tingen vøtt, og det er det menn er flinkest til. Signaler blir baaare rot. Nå er jo dere mye eldre enn meg men det ville jeg gjort. Er det et reelt problem å bare prate om det? Hvorfor skal ikke det gå bra? Tenk om han egentlig ikke er så keen allikevel, mens du bare har konkludert at JO DET ER HAN og lar følelsene strømme i vei uten å prate om det. Da kan det bli stygt. Er i hvert fall mine to cent. Ta dem om du vil. Jeg er ikke enig egentlig. Som det blir skrevet i et innlegg under her kan det drepe all interesse om den praten kommer for tidlig. Jeg vet med meg selv at om jeg hadde blitt overrumplet med "samtalen" for tidlig hadde jeg stappa halen godt mellom beina og stikki. Det er nøyaktig det jeg vil unngå. høres ut som om dere må ta "praten". Ikke enda.. Slikt avhenger litt av alder. De som er "unge og uerfarne" foreslår gjerne -praten- siden det alltid funker på film og tilsynelatende er den letteste veien ut. Problemet er at å dele følelsene sine på et for tidlig stadie kan drepe all interesse/spenning og videre utvikling i "forholdet". Funker på film ja.. Det finner man rimelig kjapt ut, at det som alltid funker på film som regel bare blir tull og tøys i virkeligheten. Det virker som for meg at du ikke helt klarer å stole på gutter? Slutt å tenk og lev nå, kanskje du må ta en sjanse på å bare la det gå som det går, men det er nok bedre enn å skremme han bort nå... Nja... Jeg stoler på de som i at jeg ikke mistenker kjæresten for å være utro bare ved å snakke med ei jente (feks). Men jeg prøver å gardere meg mot å bli såret, som alle andre. Han sier jo han ikke har interesse i noen andre for tia, så da stoler jeg jo på det. Men "worst case" akkurat nå er at han plutselig finner noen andre og jeg sitter igjen med null mann og altfor mye følelser. TS: Du må slutte å overanalysere så mye. Det kommer til å bli veldig slitsomt i lengden. Det virker som du nå har fått følelser for han, og det er veldig bra. Men det beste er at det virker som han har fått følelser for deg også. Han har jo til og med introdusert deg for moren sin, noe ikke veldig mange knullekompiser gjør med hverandre. Alle hint tyder på at følelsene har begynnt å blomstre for begge parter, og at du kan senke skuldrene, leve livet, ta sjangsene, og nyte fyren. Jeg er jente. Vi overanalyserer. Og det ER slitsomt. Han sier jeg ikke må prøve å tolke det han sier, for han mener akkurat det han sier og ikke det motsatte. Han mener også han ikke kan ta hint så om det er noe jeg vil, må jeg si det rett frem. Enkelt ja Lenke til kommentar
pwned Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hehe, hadde vært fint om guttene faktisk var så enkle som de vil ha det til Man sitter jo alltids med den der *han kan finne seg en annen når som helst* følelsen, men spør deg selv om en lignende problemstilling... hvor ofte har du plutselig rettet øynene mot noen helt andre, når du har vært "på sjekkern" og godt på vei mot noe mer mer en fyr du synes er bra? Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_* Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hehe, hadde vært fint om guttene faktisk var så enkle som de vil ha det til Man sitter jo alltids med den der *han kan finne seg en annen når som helst* følelsen, men spør deg selv om en lignende problemstilling... hvor ofte har du plutselig rettet øynene mot noen helt andre, når du har vært "på sjekkern" og godt på vei mot noe mer mer en fyr du synes er bra? Gutter SIER de er så enkle, men det er bare tullprat. Kompliserte hele gjengen. Det du sier det er jo sant, men funker gutta på den måten da? Jeg merker jo at jeg overhode ikke er interessert i å involvere meg med noen andre for tia.. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Det du sier det er jo sant, men funker gutta på den måten da? Jeg merker jo at jeg overhode ikke er interessert i å involvere meg med noen andre for tia.. Hvis gutten ikke er en overfladisk fyr (noe jeg, ut fra hva du har skrevet, antar han ikke er) tror jeg det funker slik for de og..? Får satse på at det kommer noen gutter innom og svarer snart Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_* Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hvis gutten ikke er en overfladisk fyr (noe jeg, ut fra hva du har skrevet, antar han ikke er) tror jeg det funker slik for de og..? Får satse på at det kommer noen gutter innom og svarer snart Nei jeg har overhode ikke inntrykk av at dette er en player-type. I det hele tatt. Har kjent han litt i 5 år nå, men ikke "privat" om det gir noen mening. Svar da gutta Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Slikt avhenger litt av alder. De som er "unge og uerfarne" foreslår gjerne -praten- siden det alltid funker på film og tilsynelatende er den letteste veien ut. Problemet er at å dele følelsene sine på et for tidlig stadie kan drepe all interesse/spenning og videre utvikling i "forholdet". sjekka ikke alder jeg . har du det fint så er det jo bare å holdet det gående, men fallet blir større jo lengre du venter hvis det viser seg at han plutselig ikke vil mere en dag. ts begynner tydeligvis å få følelser for ham.... no offence, det gjør dere alltid Endret 10. juni 2009 av Henrik2k Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_* Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 har du det fint så er det jo bare å holdet det gående, men fallet blir større jo lengre du venter hvis det viser seg at han plutselig ikke vil mere en dag. ts begynner tydeligvis å få følelser for ham.... no offence, det gjør dere alltid Jeg har hatt nok knullekompiser til å fortelle deg at det gjør jeg ikke alltid nei. Selvfølgelig blir fallet større, men foretrekker kanskje heller det enn å skremme han bort ved å bli altfor seriøs altfor tidlig. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Sånn jeg har forstått det ut ifra noen av postene ifra TS så, virker det som at 'kompisen' din begynner å falle for deg. Og da synes jeg at du enten bør spørre hvor han vil med det hele og kanskje si ifra hvordan du føler (ikke føler) for han. Slik at han ikke tror at det kanskje kan bli noe mellom dere. Tenker bare hvis det var meg som hadde gjort at det du har beskrevet, så hadde jeg nok hatt en god del følelser for den personen. Kanskje mer enn bare vennskaplige greier. <<-- Gutt 26 Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Det du sier det er jo sant, men funker gutta på den måten da? Jeg merker jo at jeg overhode ikke er interessert i å involvere meg med noen andre for tia.. Hvis gutten ikke er en overfladisk fyr (noe jeg, ut fra hva du har skrevet, antar han ikke er) tror jeg det funker slik for de og..? Får satse på at det kommer noen gutter innom og svarer snart Bekreftet Har man følelser for en person, og er godt på vei inn i noe mer enn vennskap med personen, så er alle andre rundt rimelig uintresante. Selv for oss gutta Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_* Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Ja ting har kanskje endret seg så smått de siste par ukene mellom oss.. Vi har bare hatt dette "forholdet" i en 5ukers tid så syns fortsatt det er tidlig. Og jeg har nettopp kommet frem til at jeg liker han veldig godt jeg også, så for min del kan det godt bli noe mer.. Når jeg tenker meg om kommer han med uttalelser som "dette kan bli et dyrt forhold" (blås i sammenhengen) osv ganske ofte for tiden. Også SER han så mye på meg... Vi kan ligge på sofaen og snakke eller se på tv og plutselig ser jeg at han bare sitter å titter ned på meg. Hmm.. En gang måtte jeg spørre hva han tenkte på, da så han lenge på meg, før han sa "ingenting". Weird.. Eller, kanskje han tenkte på bilen sin. Hvem vet. Se her, nå overanalyserer jeg igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå