Gå til innhold

Pro Evolution Soccer 2009, real name fix?

RamGuy

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om det finnes noen oppdateringer eller en eller annen måte å få fikses slik at PES09 til Xbox360 får rett navn, drakt osv.. på samtlige klubber og spillere?

Finnes drøssevis av slikt til PC-utgaven, men finnes det noen til Xbox360 utgaven? Hvordan får man eventuelt tak i dette og hvordan legges det inn?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, du har to muligheter. Du må uansett ha et memorycard til 360n(tror jeg) Du trenger hvertfal det hvis du har umodda xbox 360. Hvis den er modda kan du skaffe deg patcher med ekte drakter, navn etc.

Da vil jeg tro du får stort sett det samme som man får levert på PC og PS3 versjonene.

Hvis du har umodda Xbox 360 kan du bare få ekte navn og drakter med Option File, men så vidt jeg vet, kan du ikke få den engelske ligaen 100% lisensert. Hvertfal ikke med PESFAn sin Option File, som jeg tror er den mest kjente.

Lag bruker på www.pesfan.com, så går du inn på "editing" delen av forumet. Deretter kan du klikke deg videre til Xbox 360 option files, og finne det du trenger der:)

EDIT: Kul signatur :thumbup:

Endret av Budjav Lebac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...