Stig-Arne Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Kjøpte meg før jul en Nikon SB-600 Blits. Har fungert som en drøm til nå. Men nå når jeg slår den på, så slutter den aldri å lade opp blitsen, hyler konstant. Og dette er jo veldig irriterende da jeg må slå av blitsen når det går litt tid i mellom bildene, istedet for å la den gå i standby. Noen som har vært borti dette? Har prøvd å resette blitsen uten hell. Lenke til kommentar
ElGorillos Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Kjøpte meg før jul en Nikon SB-600 Blits.Har fungert som en drøm til nå. Men nå når jeg slår den på, så slutter den aldri å lade opp blitsen, hyler konstant. Og dette er jo veldig irriterende da jeg må slå av blitsen når det går litt tid i mellom bildene, istedet for å la den gå i standby. Noen som har vært borti dette? Har prøvd å resette blitsen uten hell. Hmmm.....kjedelig..... Hvis det ikke gjør noen forskjell i å bytte batterier (fra eventuelt oppladbare) - er det vel i grunn lurest å bruke garantien ovenfor selger/Nikon og løse det på den måten. Lykke til! EG Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Funket gull å bytte batteri. Hadde oppladbare i, og selv om blitsen funket og blinket som bare faen var det tydeligvis for lite strøm på batteriene til å lade den maks opp eller noe sånnt. Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 SB-600/800 er litt kjedelige slik, de gir ingen klar beskjed når batteriene er slutt, slik som SB-900. Men hvis det ikke lyser rødt, eller det tar uforholdsmessig lang tid før det lyser bak på blitsen, er det på tide å bytte batterier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå