P0nduz Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Hei Jeg har et par maskiner fra dell men har mistet det ene settet med recovery cd'er. Så det jeg lurte på er om jeg kan bruke det andre settet med cd'er og sette opp maskinen med? begge er kjøpt med lisens på vista ultimate? Takker på forhånd for svar:) mvh JC Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Er det to like maskiner? Recovery; mener du da Driver-CD, eller Vista-install CD? Er det install-CD kan du bruke den på begge, bare bruk forskjellige lisensnøkler (Klistrelapp på pc'en) Er Pc'ene like kan du bruke CDen på begge uansett. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Mener vista install cd'ene det er to xps 1330. får ikke mulighet til å taste inn lisens under installasjon så skal jeg bytte etterpå? eller trenger jeg ikke foreta meg noe siden de er helt like? Endret 24. mai 2009 av Elrond Elensar Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Hvis det er 2 laptoper fra dell med vista ultimate, så skal det gå greit og bruke samme recovery CD på begge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå