Stoltenberg Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Jeg har tre stk wii remotes og hvis jeg velger at en av dem skal bli tildelt player 1 (altså at den blir den "prioriterte" kontroller i spill), så går ikke dette. LED-lyset går over helt til venstre og hånda i Wii-menyen får "1", så alt ser tilsynelatende bra ut. Hvis jeg går inn i et spill derimot, så blir den ikke sett på som Player 1. I enkelte spill der Player 1 blir prioritert, så får jeg ikke startet fordi den ikke godtar input fra den kontrolleren som er satt som Player 1..! Dette er uavhengig av hvilken kontroller jeg setter som Player 1.. Er det noen som har opplevd det samme..? Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2009 Jeg bruker "home"-menyen og velger reconnect, deretter trykker jeg 1+2 på den første kontrollen som jeg vil skal være player 1, deretter 1+2 på den som jeg vil skal være player 2.. vet ikke om dette er å "synce"..? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Det er en rød knapp ved batteriene på Wii-moten og en rød knapp på Wiien ved siden av plassen til SD-kortene. De brukes til syncing mener jeg(lenge siden jeg trykka på knappene). Lenke til kommentar
GamerChoice Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Nei, har ikke hatt sammen problem, men slet med noen greier når jeg fikk ny remote. vi fikk vite vi skulle synce den og det gikk. kanskje prøve det med dette problemet du og. når du tar av dekselet på wii remoten så skal det være en rød knapp der. (der hvor batteriet skal være). det er en rød knapp på wii'en også som du skal trykke på. om du må gjøre det sammtidig eller ikke, det er jeg ikke så sikker på. det skal være et dekslel på fronten av wii'en. der inne skal det være en rød knapp, hvis jeg ikke tar feil Lenke til kommentar
megatron- Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 når ein venn av meg fekk wii, for eg til han med min spake. måtte synce for at den skulle funke der, og måtte synce når eg kom heim igjenn for å boble den til min konsoll igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå