Gå til innhold

Lydløst Tastatur


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe er ute etter noe av det samme. Har lettet på nettet men der står det ikke at den er stille eller whatever men eg har vært og glodd litt forskjellige steder og fant ut noen som var bare digg å skrive på. Myke og lydløse taster men ulempen var at de var stygge og hadde bare de tradisjonelle tastene (uten multimedia taster).

 

Eneste du kan gjøre er å skjekke selv rundt om i butikker. :shrug:

Lenke til kommentar
kjøp deg en flat lcd skjerm, det hjelper....

 

gjerne med touchscreen

Hvordan skal det hjelpe på at tastaturet bråker? Dessuten sier det seg selv at han ikke kan skrive lengre ting på skjermen, som f.eks. ønskeliste til julenissen.

Med mindre han integrerer den i skrivebordet da, men det er jo altfor mye styr kun for å fjerne lyden fra tastene...

 

*tenke før man svarer!*

Lenke til kommentar

tror ikke d får ett helt lydløst tastatur ettersom det komme lyd når fingeren går ned på tasten uansett...

har du prød å tappe fingrene på bordet og hørt lyden??

bare en tanke :roll::roll:

 

men ellers er jeg enig i at ett tastatur med "myke" taster hadde redusert en god del, noe som ikke hadde vært så dumt :woot::woot:

Lenke til kommentar
kjøp sånn et som er vanntett! jeg husker ikke hva de heter , men de er vanntette, sammenrullbare og lå på de fleste standsa på TG.. de er helt lydløse.. i alle fall så hørte ikke jeg en eneste klikkelyd!

Hvor får man kjøpt det a?

:shrug:

 

ehm.. ja.. det var det da.. man fikk kjøpt det på TG.. på både asus standen og komplett tror jeg.. men det var sikkert bare et der og da tilbud :-?

 

ta å spør på TG-forumet, kanskje noen der kjøpte seg et sånn, eller vet hva de heter/hvor man får tak i de.

 

eneste jeg vet om det er at det var lyseblått, vanntett, omtrent lydløst og sannsynligvis sammenrullbart. egentlig ganske genialt! :yes:

Lenke til kommentar
kjøp sånn et som er vanntett! jeg husker ikke hva de heter , men de er vanntette, sammenrullbare og lå på de fleste standsa på TG.. de er helt lydløse.. i alle fall så hørte ikke jeg en eneste klikkelyd!

Hvor får man kjøpt det a?

:shrug:

 

ehm.. ja.. det var det da.. man fikk kjøpt det på TG.. på både asus standen og komplett tror jeg.. men det var sikkert bare et der og da tilbud :-?

 

ta å spør på TG-forumet, kanskje noen der kjøpte seg et sånn, eller vet hva de heter/hvor man får tak i de.

 

eneste jeg vet om det er at det var lyseblått, vanntett, omtrent lydløst og sannsynligvis sammenrullbart. egentlig ganske genialt! :yes:

Virker kult :cry:

Lenke til kommentar
Dersom dere trykker  her, så kommer dere til bildet av den jeg linket til, men til den versjonen uten "idiotknapper". ÆØÅ klarer du deg uten. ALT 134 osv.

 

aha!! det må ha vært sånn et! i alle fall så var det helt likt! og som han sier.. æøå klarer man seg uten hvis det er lydløsheten som er viktig! tastaturet er godt å trykke på.. nesten litt digg! men selvfølgelig litt uvant..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...