Uberlord Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 hey noen som vet om tastatur som er såkalt "lydløst"? kompis som har fått klager av mor si på at tastene bråker for mye :-P lett litt rundt på shopper men ingen som skriver noe om noise ration hehe Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 logitech internet navigator (SE) eller de fleste nye tastaturer...gå ned til en butikk og test selv Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 kjøp sånn et som er vanntett! jeg husker ikke hva de heter , men de er vanntette, sammenrullbare og lå på de fleste standsa på TG.. de er helt lydløse.. i alle fall så hørte ikke jeg en eneste klikkelyd! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Var en kamerat av meg som hadde et gammelt tastatur med innebygd speaker, som peip hver gang han trykket på en tast... ble syk i hodet etter å ha skrevet en mail på det tastaturet vettu... Pass på at du ikke anskaffer deg et slikt et Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Hehe er ute etter noe av det samme. Har lettet på nettet men der står det ikke at den er stille eller whatever men eg har vært og glodd litt forskjellige steder og fant ut noen som var bare digg å skrive på. Myke og lydløse taster men ulempen var at de var stygge og hadde bare de tradisjonelle tastene (uten multimedia taster). Eneste du kan gjøre er å skjekke selv rundt om i butikker. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 kjøp sånn et som er vanntett! jeg husker ikke hva de heter , men de er vanntette, sammenrullbare og lå på de fleste standsa på TG.. de er helt lydløse.. i alle fall så hørte ikke jeg en eneste klikkelyd! Hvor får man kjøpt det a? Lenke til kommentar
Jon A. Feet Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 kjøp deg en flat lcd skjerm, det hjelper.... gjerne med touchscreen Lenke til kommentar
atrax Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 kjøp deg en flat lcd skjerm, det hjelper.... gjerne med touchscreen Hvordan skal det hjelpe på at tastaturet bråker? Dessuten sier det seg selv at han ikke kan skrive lengre ting på skjermen, som f.eks. ønskeliste til julenissen. Med mindre han integrerer den i skrivebordet da, men det er jo altfor mye styr kun for å fjerne lyden fra tastene... *tenke før man svarer!* Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 tror ikke d får ett helt lydløst tastatur ettersom det komme lyd når fingeren går ned på tasten uansett... har du prød å tappe fingrene på bordet og hørt lyden?? bare en tanke men ellers er jeg enig i at ett tastatur med "myke" taster hadde redusert en god del, noe som ikke hadde vært så dumt Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 HEISANN - $26.99 - $29.99 Dersom noen planlegger å kjøpe dette eller noe annet fra thinkgeek, så er jeg med. Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 HEISANN - $26.99 - $29.99 Dersom noen planlegger å kjøpe dette eller noe annet fra thinkgeek, så er jeg med. Det er bare en detalj som mangler, nemlig ÆØÅ Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 HER har du kanskje det ultimate keyboardet med norske taster, og som antageligvis er mer eller mindre lydløst. En ting er sikker, det må jo være et glimrende keyboard å bruke på kvelden når man har hatt en "fuktig" tur på byen. :wink: Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 kjøp sånn et som er vanntett! jeg husker ikke hva de heter , men de er vanntette, sammenrullbare og lå på de fleste standsa på TG.. de er helt lydløse.. i alle fall så hørte ikke jeg en eneste klikkelyd! Hvor får man kjøpt det a? ehm.. ja.. det var det da.. man fikk kjøpt det på TG.. på både asus standen og komplett tror jeg.. men det var sikkert bare et der og da tilbud :-? ta å spør på TG-forumet, kanskje noen der kjøpte seg et sånn, eller vet hva de heter/hvor man får tak i de. eneste jeg vet om det er at det var lyseblått, vanntett, omtrent lydløst og sannsynligvis sammenrullbart. egentlig ganske genialt! Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 kjøp sånn et som er vanntett! jeg husker ikke hva de heter , men de er vanntette, sammenrullbare og lå på de fleste standsa på TG.. de er helt lydløse.. i alle fall så hørte ikke jeg en eneste klikkelyd! Hvor får man kjøpt det a? ehm.. ja.. det var det da.. man fikk kjøpt det på TG.. på både asus standen og komplett tror jeg.. men det var sikkert bare et der og da tilbud :-? ta å spør på TG-forumet, kanskje noen der kjøpte seg et sånn, eller vet hva de heter/hvor man får tak i de. eneste jeg vet om det er at det var lyseblått, vanntett, omtrent lydløst og sannsynligvis sammenrullbart. egentlig ganske genialt! Virker kult Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Virker kult veit! det var ganske nice og! ganske likt det som det er bilde av over, men jeg synes huske det var norskt, og litt mer "normalt" utseende på taster og sånn.. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Sånn optisk tastatur er vel nokså lydløst.. hvis man belyser det på myk overflate Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Dersom dere trykker her, så kommer dere til bildet av den jeg linket til, men til den versjonen uten "idiotknapper". ÆØÅ klarer du deg uten. ALT 134 osv. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Dersom dere trykker her, så kommer dere til bildet av den jeg linket til, men til den versjonen uten "idiotknapper". ÆØÅ klarer du deg uten. ALT 134 osv. aha!! det må ha vært sånn et! i alle fall så var det helt likt! og som han sier.. æøå klarer man seg uten hvis det er lydløsheten som er viktig! tastaturet er godt å trykke på.. nesten litt digg! men selvfølgelig litt uvant.. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Dersom dere trykker her, så kommer dere til bildet av den jeg linket til, men til den versjonen uten "idiotknapper". ÆØÅ klarer du deg uten. ALT 134 osv. Syns det er mye bedre med ÆØÅ, bruker det ganske ofte Lenke til kommentar
atrax Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Æ, Ø og Å er jo ikke borte slik du må trykke alt+<tallkode> for å skrive de norske tegna! Det avhenger naturligvis av hvilken tastaturdriver/hvilket tastaturoppsett du har! Hva som står trykt på tastene har null å si.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå