Zeonid Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Hei, Jeg har kjøpt meg en X4650, og skulle installere denne på maskina mi. Vista 64-bit. Men den kommuniserer ikke når jeg installerer driveren fra cd. Prøvde å laste ned driver og kjøre denne, men da kommer det opp "C:\lc4600no64.exe er ikke et gyldig Win32-program". Edit: Lastet nå ned en annen driver. Klarer da å kjøre oppsettet, men det stopper når jeg skal koble til USB. Jeg trykker på fortsett med ingenting skjer. Og maskina har oppdaget USBen. Jeg går på oppsett for trådløs konfigurering, velger videre. Får beskjed om å koble til USB. Gjør dette. Trykker fortsett når den knappen blir aktiv. Ingenting skjer. Jeg prøver så kofigurasjon for bare USB. Den finner USB og går automatisk videre. Men når en test side skal ut kommer det opp "skriveren kommuniserer ikke med datamaskinen". Noen ideer? Endret 23. mai 2009 av Zeonid Lenke til kommentar
Zeonid Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Jeg har funnet ut noen feilkilder men trenger litt hjelp. "Can Not Resolve Communication Error on PC Using AMD USB Driver ID: ENUS31698 What You Will See When you connect via USB to your printer, you get a communication error when attempting to print. Upon checking you see that the Device Manager correctly detects the USB Filter Driver, and the firewall is not blocking any files. You can scan using the All-In-One Printer. Explanation When you connect via USB to any PC using AMD USB, the AMB USB architecture will prevent the printer from printing. Things to Try The steps below should be taken in order to address the fault. They are specific to the PC manufacturer. NOTE: If the USB Filter Driver is installed, it needs to be removed, or, if it is not present in the system, it needs to be installed. Dell Studio 1536: IMPORTANT: Do not replace any hardware before performing the following steps: Step Action 1 Go to Control Panel. 2 Go to Programs and Features. 3 Uninstall AMD USB Audio Driver Filter. NOTE: Uninstalling this AMD USB Audio Driver Filter will not have any impact on systems that have Vista Service Pack 1 installed." Jeg har AMD hovedkort på maskina, så dette kan være feilen. Men jeg finner ikke denne driveren det er snakk om. Kan dette være feilen og hvor ligger denne driveren? Hovedkortet er ASUS M4A78-E. I BIOS under USB står det: Modul versjon: 2.24.3-13.4 Legacy USB Support [Enabled] USB 2.0 controller [Enabled] USB 2.0 controller mode [HISpeed] BIOS EHCI Hand-off [Enabled] Endret 23. mai 2009 av Zeonid Lenke til kommentar
Zeonid Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2009 Problemet er nå "løst" Jeg satte opp skriveren med en bærbar maskin, slik at jeg fikk satt på WIFI. Så nå har jeg fått koblet meg opp trådløst. Men via USB var det ikke mulig, eller, jeg fikk det iallefall ikke til. Så OBS OBS til dere som kjøper skrivere uten WIFI og har AMD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå