anonymmmmmm Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Ja, elendig tittel, men eg har inga aning kva bildet kan heite. Tusen takk for kritikk. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Wheaten: Veldig pent! Synes du har fått det meste til veldig bra. Fint perspektiv, fokus og farger. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Veldig fint fokuspunkt og deilige detaljer i løvetanna... Likte dette friske bildet veldig godt! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Flott bilde Wheaten. Fine detaljer ja. zibiri: Tror ikke det er så populært å kuppe andres tråd ved å legge ut bilder? Jeg tror nok jeg hadde blitt litt sur i alle fall, hvis noen gjorde noe slik i min tråd. Lenke til kommentar
x3no Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Syns bildet var ganske fint. Fint fokus og komposisjon, men jeg tror jeg ville jobbet mer med fargene. Syns du enten bør øke saturasjon eller minske - det ligger litt i mellom akkurat nå. Kanskje forandre fargene helt på bakgrunnen? Lek deg litt. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Vennligst avstå fra å stjele andres bildekritikktråder. Om man ønsker kritikk på eget bilde, oppretter man en egen tråd. Ett innlegg er fjernet. (Og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM) Lenke til kommentar
Inc Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Riktig bra. Litt synd at bakgrunnen forstyrre med sine rød/gule farger. Utrolig hvordan en så dørgane kjedellig blomst kan bli så spennende Endret 23. mai 2009 av Inc Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Pent bilde. Men jeg personlig syntes det merket seg bedre som bilde i #1 post, enn i original størrelse. Men det kommer an på øye som ser. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Absolutt ikke det dårligste løvetannbildet jeg har sett. Kunne tenkt meg at du hadde brukt litt mindre blender slik at litt mer hadde vært i fokus. Tom Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 Tusen takk for kritikk alle sammen. Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Dette likte jeg! 2 tomler opp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå