Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Konfirmasjonspengene er i boks, og jeg skal kjøpe ny pc.

Orker ikke bruke for mye penger på det. Bare en grei pc, som kan brukes til gaming også.

Gamer ingen krevende spill. Mest Football Manager, Team fortress 2, Counter strike og Counter strike: Source.

Så jeg lurte på om denne er bra nok:

http://www.datakjeden.no/PartDetail.aspx?q=p:2376394

- HP Pavilion dv5-1190eo bærbar underholdnings-PC

CPU: INTEL DUAL CORE

Disk: 320GB

Memory: 4GB

Model: HP PAVILION DV-SERIES

Office Ready: Nei

Phone: False

Screen Size: 15,4"

Weight: 2,7Kg

- er XP bedre enn vista sånn btw?

, men man får ikke kjøpt pc med xp nå til dags uansett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til og starte med må jeg bare si at HP er ikke kjent for verken god kundestøtte eller gaming bærbare. Du burde sett deg om etter modeller/produsenter i den prisklassen før du kjøper og kanskje ta navnet på dataen og skrive ''Review'' bak og søke det opp i google, der får du se maskinens ytelse.

Så den ikke var Office ready, litt dumt med tanke på at du har et år med powerpoint presentasjoner foran deg. (ThePirateBay har det da :innocent: )

Lenke til kommentar

Hei!

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

En kamerat av meg kjøpte denne PCen, (http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=oyCz6oZK.LxSR0EjcIZBwx1e0000N1_C55es?ProductID=0GXD4QFHW_gAAAEgv5l4A9b4&CatalogCategoryID=MpzD4QFHgq8AAAEOguI03xiL) som er i din prisklasse. Her for du meget mye for pengene, og du har god grafikk. (bedre enn tilsvarende acer PCer i pris) Designet er heller ikke noe å utsette på.

Lenke til kommentar
En kamerat av meg kjøpte denne PCen, (http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=oyCz6oZK.LxSR0EjcIZBwx1e0000N1_C55es?ProductID=0GXD4QFHW_gAAAEgv5l4A9b4&CatalogCategoryID=MpzD4QFHgq8AAAEOguI03xiL) som er i din prisklasse. Her for du meget mye for pengene, og du har god grafikk. (bedre enn tilsvarende acer PCer i pris) Designet er heller ikke noe å utsette på.

- Tusen takk!

Denne skal jeg vurdere sterkt på!! :)

Lenke til kommentar

Den Toshiba'n så grei ut den. Har ikke hørt så altfor mye vondt om dem. Har ikke særlig til overs for HP.

Yes, bestill fra Elkjøp og vær dømt dersom maskinen feiler.

Den stusset jeg litt på... Har Elkjøp dårlig service? Hvem bruker de igjen? Har de også avtale med InfoCare? hehe, de har dårlig rykte på seg ihvertfall, selv om jeg personlig har ganske god erfaring med dem. Tok litt tid, men fikk da pc'n tilbake etter en liten stund. PC'n min tok fyr og det måtte byttes hovedkort, dvd og cover, hehe =)

Lenke til kommentar

Jeg vil sterkt anbefale Compal serien du finner på multicom. De har mange anbefalinger, og jeg har en selv kjøpt høsten 07. Disse er definitivt de bærbare spillemaskinene der du får mest for pengene.

Ta en titt på Denne f.eks. Jeg foreslår den med den billigste 2,53ghz prosessoren, 4GB RAM, og så setter du opp harddisken til det du føler du trenger. Pris ca 8500-9000.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...