Gå til innhold

Vurderer og kjøpe Samsung I8510 Innov8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En telefon og anbefale :-)

Batteriet på telefoner i dager er ganske gjevnt over der sony e har sin styrke akkurat der og forsåvidt htc telefoner har sin svakhet

Vil det da si at den er på høyde med Sony Ericson?

Lenke til kommentar

Batteriet på telefoner i dager er ganske gjevnt over der sony e har sin styrke akkurat der og forsåvidt htc telefoner har sin svakhet

nei, den har ikke like godt batteri som sony e telefoner

Lenke til kommentar

Sony E er like dårlig på strøm som noe annet, min W715 og W595 holder i rundt 3 timer samtalebruk over GSM nettet begge to er testet. De er oppført med 9/10 timer taletid så dette er "elendig". Man kan ikke se på oppført batteritid fra Sony E det er bare tull da de er nesten like dårlig som alle andre nymoderne telefoner som er proppet med masse dill dall som suger strøm dessverre. Innov8 skal være elendig på batteri i følge brukererfaringer må den nesten lades hver dag ved beskjedent bruk.

Lenke til kommentar
Hei

Jeg er i samme situasjon, jeg kjøper innov8 denne uka om ingen har gode motargumenter. Beste pris jeg har funnet er teknikmagasinet til 5.299,- u/abb.

Noen bedre? Ting man bør tenke på?

Det gjør vel mest sannsynelig vis jeg også!

Men har de den på teknikermagasinet da?mener jeg har sjekka

og fant ut at de ikke hadde den,mulig jeg tar feil!

Har også vurdert SE C905 men den er litt slappere i slideren

og litt kjedelig!

Endret av lgrodal
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Skal på ingen måter påstå at jeg kjenner denne telefonen. Har aldri hørt om den før så gjorde et googlesøk og kikket på div. anmeldelser.

Så vidt jeg kan forstå gjør denne telefonen ingenting som ikke Nokia N8 gjør bedre. Hvis du skal legge så mye penger i en telefon må det være av en bestemt grunn. Her ser det ut til å være kamera som er det sterke argumentet. I 2008 var nok dette top notch, men for hva N8 tilbyr i dag til ca 4,000 kr får du LANGT mer, samt at kameraet er bedre.

Det er mulig jeg har oversett noe ved denne telefonen, so please correct me. Som sagt, jeg tror N8 gjør alt denne gjør - bare bedre - samt langt mer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...