EinarEriksen Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Flere velger Samsung, LG, RIM Blackberry og Apple Iphone. Les mer Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) EDIT: Beklager - jeg som surrer. Endret 23. mai 2009 av Ninfur Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 hurra for kilder som vil ha betalt for å leses... Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Både Samsung & LG har jo laget modeller som jeg faktisk har hatt lyst på den siste tiden, og sitter med intrykket av at BlackBerry gjør det greit om dagen også, iphone får man opp i tryne uansett hvor man går, så selv om motorola har trukket seg litt tilbake er det ikke så uventet at SE & Nokia sitt salg minker litt. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 må innrømme at jeg ikke kobler blackberry og privatbruk... og dem fleste produsentene virker som dem enten lager iphone-lookalikes (eller kanskje en skal kalle dem såpestykker med skjerm?) eller samme gamle med ett nytt strøk maling. om da ikke du tilfeldigvis bor ett sted hvor operatører har siste ord om hva for telefoner en kan bruke på deres system, der virker det skummelt nok som noen spennende design dukker opp... Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Dette er vel ikke så rart når alt Nokia & Sony Ericsson kaster ut på markedet er rene kopier av sine forrige modeller Eneste jeg har sett fra de nå idet siste som kunne fristet er Nokia`n med trykkskjerm.. (5800?) og Xperia X1 til Sony Ericsson. Disse kunne jeg tenkt meg å prøve idet minste, en senere gang. Men noe virkelig drastisk må ihvertfall skje, mener jeg Lenke til kommentar
stutbokk Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Hvis produsentene lager mobiler med det vi ønsker mest (3.5 jack,oled skjerm med grei oppløsning) bra kamera og bra batterilevetid, så slipper dem å "tape " så mye Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Lurer på hvordan HTC og Android-mobiler gjør det Endret 25. mai 2009 av Raijin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg