Gå til innhold

[Løst]Pc i deler: Intel vs AMD, Nvidia VS Sapphire

Anbefalte innlegg

1680x1050 er res på skjermen.

Tror jeg går for AMD sin pc, ettersom Sapphire 4850x2 visstnok er mye bedre enn 260 core, og jeg ikke trenger quad.

Endret av ela018
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er en god PC ja, men 4850x2 bråker som sagt ganske mye, ikke anbefalt om du vil ha en stille PC.

Men jeg tror du blir fornøyd jeg.

Har alltid hatt relativt bråkete pc'er, så tviler på at det blir noe problem med mindre den bråker mer enn jeg trodde :p

Lenke til kommentar
Det er en god PC ja, men 4850x2 bråker som sagt ganske mye, ikke anbefalt om du vil ha en stille PC.

Har alltid hatt relativt bråkete pc'er, så tviler på at det blir noe problem med mindre den bråker mer enn jeg trodde :p

Bråkete Pcer er ikke noe problem vis man spiller til man stuper i seng hehe og man sitter som regel med headsett eller høy lyd uansett :D

Lenke til kommentar

Bråkete Pcer er ikke noe problem vis man spiller til man stuper i seng hehe og man sitter som regel med headsett eller høy lyd uansett :D

Enig med deg :D

Jeg går for AMD sin pc!

TAKK FOR ALL HJELP!

Lenke til kommentar
Vel gratulerer :) håper det står til dine forventninger!

Får jeg håpe! Skal gi tilbakemelding til de som lurer :)

EDIT:

Har akkurat bestilt dataen. Det ble AMD sin versjon! :D

Endret av ela018
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...