loppemarked Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Fear of the Dark ? Tusen takk!! Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 så en bra film igår som het White noise 2: The light den var veldig interesan http://www.imdb.com/title/tt0496436/ men mine venner synes det var skuffene fordi det ble mer en triller enn en snekkfilm Lenke til kommentar
MrL Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Beste thrilleren jeg har sett er ikke en film, men en serie, nemlig Lost. Hvorfor? Fordi den har alt det en thriller burde ha, et genialt konsept med så forferdelig spennende scener som jeg aldri noensinne har sett i en film, med uforklarlige hendelser med en historie som er genial, og har vært planlagt helt siden dag 1 av serien, og er nærmest "perfekt" planlagt, ihvertfall hittil. Kunne ønske jeg kunne ta en pille som gjorde at jeg glemte alt som har skjedd i serien, bare så jeg kunne oppleve den på nytt igjen. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Tell No One er bra, men ikke se traileren før du ser filmen. bra film! så den for litt stiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå