Wooteman Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 oi fint å se at folk er med. jeg har ikke sjekket det på en god stund ja jeg ble veldig skuffet over filmen Untraceable den var grei men ikke den beste jeg har sett, jeg savna mye i den filmen ass. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Oldboy Da jeg så den fulgte jeg ikke bra nok med så jeg skjønte ikke slutten, skal se den en gang til senere. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Nice tråd, må ha denne i mine innlegg Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 er det noen som er eing med meg at thriller filmer var bedre for noen år siden. jeg synes mange blir så dårlige og man blir så skuffet etter man ser trailer av de. jeg vet ikke om den er dirkte gammel med en film som het mindhunters er dirt bra. har den selv Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Mindhunters er veldig dårlig. Bare skuespillet i seg selv er en 3/10. Du bør sjekke ut mange av brukernes anbefalinger her, veldig mye bra. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Tell No One er bra, men ikke se traileren før du ser filmen. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Anbefaler Disturbia og se7en. Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Jeg så The Strangers for en stund siden. Anbefales! Passe skummel er også Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Jeg så The Strangers for en stund siden.Anbefales! Passe skummel er også Sjekket ut traileren nå, den minnet meg litt om Them som er spilt inn i Romania. Når vi er inne på utenlandske filmer, kan jeg nevne Haute tension. En av mine favoritter Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 Jeg så The Strangers for en stund siden.Anbefales! Passe skummel er også er ikke den helt syk skummel a? hørte av en venn av meg som så den. han var redd resten av natten for å si det sånn :!: Lenke til kommentar
LoS Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Legger denne tråden i mine innlegg ved å si at the strangers ikke var noe spesielt skummelt. Kan brått hende jeg still litt syke krav til hva som er skummelt men. Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 Legger denne tråden i mine innlegg ved å si at the strangers ikke var noe spesielt skummelt. Kan brått hende jeg still litt syke krav til hva som er skummelt men. ikke sant regner med at du har sett mye, som bare nedvirker din form for skummelt eller hva som skremmer deg Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) HAHAHA Så The Strangers hos meg med en kompis på Blu ray me sykt høy lyd, og når han ene karen står i vinduet, faen som han hoppte i stolen da The Departed er en utrolig bra thriller, og crime da. En av de beste jeg har sett! Endret 17. august 2009 av Cortese Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Jeg så The Strangers for en stund siden.Anbefales! Passe skummel er også er ikke den helt syk skummel a? hørte av en venn av meg som så den. han var redd resten av natten for å si det sånn :!: Nå så jo jeg den ilamme en del folk og da blir det mindre skummel. Men jo den var forsatt ganske creepy ja Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 jeg har lyst til å se den filmen men jeg må si at jeg blir redd sånne filmer ass. når det fean meg kommer en skummel man med papirpose på hode bak deg å går bort over til deg. da hadde jeg henta shotgunnen fra skapet :!: hahaha men det høres heller ikke så skummelt med en kar som går med papirpose på hode Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Det meste av Stephen King er bra Lenke til kommentar
calimariae Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Det meste av Stephen King er bra Av de 111 filmene han har skrevet kildemateriell til, finner jeg kun 5 jeg ville anbefalt. Lenke til kommentar
loppemarked Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Er det noen som vet hva den filmen der det er en gutt som sier : "There's nothing there in the dark, that's not there in the light", heter??? jeg blir helt sprø, for jeg kommer ikke på det!! og jeg elsker den filmen!! Endret 30. august 2009 av loppemarked Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå