Demantios Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Denne tråden må fjernes fra "mine tråder" før jeg sprenger Skatt Øst i lufta Need some help? Mine kom ikke inn igår, får sjekke det igjen idag Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Å nei, må handle alene, hvis ikke blir det konspirasjon Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 skal ifølge altinn få pengene utbetalt som ordinært nå i slutten av juni, men har desverre ikke sett noe til dem enda. får tilbake kr 21500, og ca halvparten går til husleie, kvartalsregning strøm og diverse andre regninger. Resten blir "feriepenger". Fikk feriepengene sammen med sluttoppgjøret etter sommerjobben i fjor, og i sommer har jeg bestemt meg for å ha FERIE for første gang siden jeg var 14. (27 nå). Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Vel, av feriepenger på 33 000 å skattepenger på 18 000, så går 17 bort i å få kredittkortet nedbetalt, litt ferie, regninger, og sparing:) Er vel den mest fornuftige håndteringen kom jeg frem til:) Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 sukk kom ingen skattepenger idag heller:/ krysser fingrene for at dem kommer til imorra så eg kan gå og handle meg kajakk og kose meg i fin været Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 sukk kom ingen skattepenger idag heller:/ krysser fingrene for at dem kommer til imorra så eg kan gå og handle meg kajakk og kose meg i fin været kom ingenting til meg heller. hva koster en kajakk? er så varmt jeg holder på å renne bort på land. hadde vært herlig og vært utpå i stedet! Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 havkajakk alt fra 8000 og oppover til rundt noe og 25k ca, er sikkert enda dyrere og men det er det eg har sett, eg skal ha ein hasle explorer, pakkepris, får med vest og sprutrekk og padleåre til 10500kr men eg skulle få det for 10000kr sia det er det eg får igjen på skatten. Man får mindre modeller også til ein billigere peng. Eg skal seinere kjøpe meg tørrdrakt egnet for padling, slik at eg kan padle om vinteren og. det får man til 3k og oppover.. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 Da er pengene på konto hos meg også, nå etter at alt av regninger osv er betalt, sitter jeg igjen med 70k som jeg ikke vet hva jeg skal bruke på, i tillegg for jeg lønn om ikke så mange dager..helt utrolig...mulig jeg har blitt gnien..! Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 70k? Enten betalte du bare skatt i fjor, eller så hadde du en inntekt på nesten millionen? Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 Neida, det er feriepenger og skattepenger i sammen, men jeg sitter igjen med 70K når jeg har betalt alt av det faste, regninger, lån osv. Og i tillegg så er det ei lønn rett rundt hjørnet, begynnelsen av juli. Og jeg har ikke ei regning å betale igjen før 15august. Og alt jeg lurer på å kjøpe er en iPhone, men syntes den er for dyr...derfor lurer jeg på om jeg har blitt litt gnien på pengene! Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) haha:p hadde kjøpt 63" plasma tv til 35k som eg såg hindagen på elkjøp om eg hadde 70k Endret 25. juni 2009 av Kurt-Inge Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Neida, det er feriepenger og skattepenger i sammen, men jeg sitter igjen med 70K når jeg har betalt alt av det faste, regninger, lån osv. Og i tillegg så er det ei lønn rett rundt hjørnet, begynnelsen av juli. Og jeg har ikke ei regning å betale igjen før 15august. Og alt jeg lurer på å kjøpe er en iPhone, men syntes den er for dyr...derfor lurer jeg på om jeg har blitt litt gnien på pengene! Hello! My name is Prince Albergo Paghatoyklu from the Glorious Nation of Nigeria! I have an interesting business Opportinitu for you! Please reply as soon as possible! Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 Hehe, ja.. Jeg får nok brukt dem opp på noe! Lenke til kommentar
Arne Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Får fire tusen her! Kommer godt med når jeg skal til frankrike i morgen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå