thomassit0 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 litt av dem går til å betale laptop'en, litt går til quart, og litt går nok inn på sparekonto. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Nå er bare noen få dager igjen! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Helvete! Nav føkka opp selvangivelsen så mye at den blir utsatt til høsten! Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) vet ikke så mye men er det ikke slik at man ikke trenger og sende in noe, at det skjer automatisk nå fortiden? om det er det greiene for skattepengene Endret 22. juni 2009 av Kurt-Inge Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Feriepenger + tilgode på skatten går rett på sparekonto, skal leve godt som pensjonist om 20 år Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Feriepenger + tilgode på skatten går rett på sparekonto, skal leve godt som pensjonist om 20 år Hvis du skal leve godt som pensjonist kan det være lurt å vurdere andre plasseringer enn sparekonto. Jeg har ca. 10% på sparekonto, 10% i aksjer og 80% i fond og når AFP alder om 8 år. Jeg innbiller meg at det gir litt bedre avkastning enn å ha alt i banken selvom fjoråret ikke var direkte hyggelig. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Ja, hva om inflasjon spiser opp pengene dine, så du faktisk sitter igjen med mindre enn hva du puttet i banken? Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Feriepenger + tilgode på skatten går rett på sparekonto, skal leve godt som pensjonist om 20 år Hvis du skal leve godt som pensjonist kan det være lurt å vurdere andre plasseringer enn sparekonto. Jeg har ca. 10% på sparekonto, 10% i aksjer og 80% i fond og når AFP alder om 8 år. Jeg innbiller meg at det gir litt bedre avkastning enn å ha alt i banken selvom fjoråret ikke var direkte hyggelig. Tja, nå har jo børsen korrigert opp litt etter den store smellen. Men jeg tror vi står overfor nye smeller i aksjemarkedet og orker ikke enda en gang å se verdiene fordufte. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Ville ikke hatt noen problemer med å sette penger i fond nå. Eller AAPL aksjer Men for tiden setter jeg penger i mat og husly og ikke stort mer. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 Noen som har fått skattepengene på konto? Ikke her, men tar vel kanskje et par dager før det skjer. Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 ikke eg heller, håper på at eg har det på konto imorra tidelig om dem satt det in idag. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Masse folk på jobben som ahdde fått, men de tar det nok gradvis. Årets største bankoppdrag Lenke til kommentar
toth Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 penger på kto! Fattige 4200, men det er kos likevel Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Feriepengene er allerede brukt. Ny tv (50") og BD-spiller. Skattepengene skal jeg leve på til neste lønning. Hvis det blir noe til overs går det rett på sparekonto som vanlig. BSU-en er allerede fyllt opp. Det er tross alt der den beste renta er. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Sjekka nettopp nettbanken, ingen innkommende der. Var en på jobb som sa at han hadde fått, men vet ikke om jeg skal tro han. I går solgte jeg Orkla-aksjer fordi jeg skal investere i min egen arbeidsplass. Men NetFonds er jo så forbanna trege at jeg KANSKJE får de inn på fredag. Så hvis skattepengene kommer innen fredag, så blir jeg veldig happy for det. Resten av skattepengene går selvsagt til sparing. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Jeg fikk mine og lønning på samme dag. Det var ålreit. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Fikk skattepengene i dag. 10 488,- Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Mine går til vaskemaskin, oppvaskmaskin, ferie til kroatia, +++ Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Denne tråden må fjernes fra "mine tråder" før jeg sprenger Skatt Øst i lufta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå