Gjest Guest_Daniel_* Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Hei, jeg er en gutt på 17 år. Mitt problem her er store smerter i høyre testikkel. Jeg har hatt dise smertene tidligere, som påførte oppkast og at jeg faktisk besvimte over krystall pynten til mamma, veldig uflaks der! Og nei, jeg dro ikke til lege. og dra til lege for å sjekke ballene må være noe av det flaueste jeg kan tenke meg. så jeg hadde disse smertene noen dager til så gikk de vekk. har hatt smerter til tider etterpå som var betyderlig mindre, men nå har de kommet igjen. jeg har ingen klumper eller lignende som er mye nevt tidligere her, men høyre testikkel blir noe større når smertene oppstår. noen forslag hva det kan være? Ingen grunn til å nevne at jeg skal gå til lege, dette vet jeg veldig godt og det blir nok gjort vis det fortsetter sån. Det jeg vill få ut av dette innlegget er å få vite hva det kan være? Forresten, når jeg reiser meg eller anstrenger meg når smertene noe oppover mot navelen. Takk for evt svar Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Dra til legen. De møter på rarere ting sikkert hver dag, ogg de har taushetsplikt. Klart det er litt flaut, men testiklene er noe ingen mann kan unnvære å ta vare på. Har selv sjekket meg, bare for sikkerhets skyld. Klart det var litt flaut, men beroligende å vite at ingenting er galt Men sånn ellers vet jeg ikke nok om symptomene til slike ting til å kunne spå hva som er galt Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Ta deg sammen og kom deg til legen. Hjelper det mot smertene med utløsning? Mulig noe er tett og det bygger seg opp ting og tang der nede. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Det finnes ikke flaut å dra til legen med smerter. Punktum finale. Dra til legen med en eneste gang. Lenke til kommentar
Etern1tyy Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 onaner, blir det bedre/verre. gå til lege. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Daniel_* Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Gå til lege skjønner den. MEN! tokk meg akkurat et langt bad, mens jeg "maserte" ballen jeg har vondt i så godt jeg kunne med smertene jeg hadde. og må si det ble bedre! nå merker jeg så og si ingenting! mulig den kan ha surra seg litt i ting eller noe jeg vet ikke, men det hjalp! Da blir det nok legen neste gang! Huff. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Det blir nok lege ved første mulighet. Alt annet er tull. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Les denne, og gå til legen. Du har vel ikke lyst til å ende opp som Tante Daniel? Endret 23. mai 2009 av Dragen Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) hvis du løfter testikkelen rett opp, altså at du holder den oppe med hånda/fingrene dine, blir smerten mindre da? (testikkelen du har vondt i, ikke hele skrotum. Endret 23. mai 2009 av w3p Lenke til kommentar
Gjest Guest_Mee_* Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Ta en tur til legen uansett om du har smerter nå eller ikke, bare for å undersøke. Legene er borti alle kroppsdeler og å undersøke pungen din blir det samme som å spise frokost for en lege. Det er flaut for pasienten, men legen har vært borti samme tilfellet maange ganger før. Jeg jobber selv i helsesektoren, og jeg gjør bare jobben min og ønsker å yte en så god helsehjelp som mulig. Menn er så redde, det er kanskje derfor det er så mange som ikke finner ut om de har prostatakreft før det kan være for sent. Hvis du har smerter opp over i magen, så kan det også være en betennelse Lenke til kommentar
abrj Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Som sagt før; kom deg til legen! Er det noe galt er det best å få tatt det tidligst mulig! Jeg snakker av erfaring på det feltet, 6mnd på Radiumhospitalet med canser testis var ikke fett! Endret 25. mai 2009 av abrj Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Gjør det så vondt med kreft da? Jeg vet lite om dette, men har liksom tenkt at cancer er noe man merker under self examination rather fra smerte ol. Tar jeg feil? Hva har skjedd med trådstarter til nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå