Gå til innhold

Vanskelig problem. Defekt vare, og retur/angrerett. Haster!


Anbefalte innlegg

Bestillte MSI TI4600 skjermkort fra Komplett.no den 18/4.

 

Fant siden ut at PSdata solgte et 9500 kort som er modbart til 9700.

 

Brukte dermed angrerett hos Komplett for noen dager siden, og fikk en mail om at den var godtatt med et ark jeg kunne printe ut og sende kortet sammen med.

 

Ville vente med å sende MSI-kortet til jeg fikk 9500 kortet, noe jeg fikk i går.

 

Fant så ut at 9500 kortet er defekt. Det gir kun striper og annet tull på skjermen, og har testet kortet på 2 maskiner og 3 skjermer med samme resultat.

 

Hva gjør jeg nå?

 

Hvis jeg skal sende 9500 kortet tilbake og vente til at de tester det så går angrefristen min på Komplett bort. Har heller ikkel lyst til å bli lenge uten skjermkort da jeg er ganske avhenig av data.

 

Er PS-data så greie at de kan sende meg et kort med en gang, og så kan jeg sende kortet samtidig? Det er jo ikke min skyld at de sender meg et defekt kort. Vil det ta lang tid å få et nytt kort fra PSdata?

 

Jeg ble lovet (via tlf) å få et kort som er modbart. Kan jeg være sikker på å få et modbart kort nå?

 

Håper noen kan hjelpe meg i denne kinkige sitvasjonen. Har tidspress og aner ikke hva jeg skal gjøre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...