Gamerfreak94 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg er en tidligere eier av et Casio kompaktkamera, og etter to ødelagte batterier, en linsefeil og uttallige minnekortproblemer, så har jeg bestemt meg for å klage på varen og kjøpe meg et nytt kompaktkamera til en verdi av 2000 kr. Etter å ha sett igjennom flere brukbare kompaktkameraer til en fornuftig pris, var det et kamera som jeg spesielt kunne tenkt meg, nemlig Sony DSC-W220. Kameraet har 12,1 megapixler, 4x optisk zoom og Carl Zeiss-objektiv. Det er også utstyrt med en 2,7” skjerm og har mange gode funksjoner, men jeg har, etter mye erfaring, lært meg å ikke bare stole på hva som står nedskrevet av selgerne selv. Jeg har lett etter brukervurderinger av kameraet mange plasser, men finner ikke noen. Kan noen hjelpe meg? Jeg vil gjerne ha en brukervurdering av kameraet før jeg kjøper det. PS: Er det noen andre gode kompaktkameraer til 2000 kroner som jeg burde vurdere?? Mvh, GamerFreak94. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Fujifilm F100fd koster omtrent 2000 har en stor sensor (bra for innendørsbilder): https://prisguiden.no/product.php?p...67&cat_id=6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå