nitramen Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Msn min funke ikke... klokka e rett, e har prøvd me anna pc og d funka ikke, har prøvd å stille brannmuren men d funker ikke, har prøvd fil og arbeid frakoblet, slått av nettet på pcen her og brebåndet!!! Ka i granskaun ska e gjøra?? Endret 22. mai 2009 av nitramen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Du forklarer litt dårlig må jeg si. Kan du beskrive hva som skjer siden du ikke kommer inn på msn. Kommer det opp en melding eller noe? Har du prøvd og logge inn med noen andre sin msn(det kan jo være noe gale med selve brukeren din). Og hva mener du med at klokka er rett ? Lenke til kommentar
nitramen Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 e får melding om at d e nå problem me nøkkelportan...klokka e rett på pcen;) viss ikke klokka stemmer så får du d ikkje inn på msn vet;) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Det prblemet med nøkkelport har jeg også fått. Mener og huske at man kunne trykke på en reparer knapp eller noe slikt ? Lenke til kommentar
nitramen Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 Det prblemet med nøkkelport har jeg også fått. Mener og huske at man kunne trykke på en reparer knapp eller noe slikt ? d funka ikkje sjø....:S litt dårlig forklaring kan vera pågrunn tå dialekta vet;) Lenke til kommentar
arkael Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 har du prøvd å legge inn msn på nytt? i noen tilfeller kan dette hjelpe Lenke til kommentar
Noble Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Har du prøvd å skrive brukernavnet og passordet på bokmål/nynorsk? Endret 23. mai 2009 av Noble Lenke til kommentar
Helgi Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Har du prøvd å skrive brukernavnet og passordet på bokmål/nynorsk? Haha! Kunne ikke vært mer enig, dialekt er ingen skriftsmål! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Endret emnetittel til noe som lettere kan gi bedre tilbakemeldinger og/eller assistanse. Les hva nettetiketten sier om god bruk av emnefeltet. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Jeg regner med du har internett på maskinen. Sjekk softwarebrannmuren og se om MSN (WLM) er med i unntaksreglene slik at den ikke blir blokkert der. Så ut som du hadde testet det. Spørs om du skal spørre nettleverandøren din om du er blokkert. Endret 23. mai 2009 av la7dfa.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå