sollie Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Kom over disse under en liten rusletur i Drammens marka, funker det. Heller mest mot bilde nr 1 selv. Ris/ros , og takk for titten Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Heller også mest mot det første utsnittet og bildet generelt.. Det er dog litt vanskelig å finne fokuspunkt her på disse bildene (i mine øyne), men fine farger har du, og et naturlig motiv jeg nok selv også hadde prøvd å foreviget Syns dessverre bilde 1 har litt vel lys bakgrunn (lyset i skogen), det tar endel av fokuset bort fra blomorna. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Portrettformat passer motivet best; men jeg ville valgt en blender større dybdeskarphet slik at de forreste blomstene og kvasten bakenfor er skarp. Det er dumt at himmelen er utbrent, så et mer kvadratisk utsnitt hadde kanskje gjort seg. Tom Lenke til kommentar
fluefiskern Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Dette er vel ikke hvitveis, og ikke veit jeg hva det er Syns det blir forstyrrende med blomstene i fokus helt nede i bilde også søker øynene oppover til noe utenfor fokus, som til slutt havner mot noe som ser ut som en utbrent himmel. Mer dypdeskaphet hadde nok gjort seg. fargene er fine og motivet har potensiale Endret 22. mai 2009 av fluefiskern Lenke til kommentar
sollie Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Her måtte jeg slå opp i flora boken, og dette kan være gjøksyre, ligner i hvert fall veldig på bildet i boka. Takk for kritikken, skulle ønske jeg hadde fått det litt skærpere bakover i rekkene, men med 3 barn og vogn rakk jeg knapt å sette meg på huk før det ble masing. En rask liten endring på bildet. Endret 24. mai 2009 av sollie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå