ElisabethAnnie Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Hei! Jeg ønsker svar ganske raskt, for jeg skal få skaffet meg et Polaroid One-Step 600 Instant Camera i morgen. Men jeg trenger en kamerarull, for det får jeg ikke med på kjøpet. Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dette i nærheten av Ålesund Kommune ? Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Er bare å stikke innom en fotobutikk å høre. De er ganske dyre og er bare 10 bilder i en "rull". Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Nettopp kjøpt samme kamera selv, og jeg bestilte film her bare for å teste en, er sinnsykt dyrt. Neste gang kjøper jeg fra ebay. Ellers skal clas ohlson ha polaroid film inne, men de har sannsynligvis blitt tomme. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Polaroid-film kommer ikke på rull, men i firkantede pakker. Det du trenger er såkalt 600-film... den vanligste Polaroid-filmen. Men selv den kan være ganske vrien å få tak i... og utrolig dyr. Regn med at det fort kommer opp i 200 kroner eller mer for en pakke med 10 bilder. Jeg vet at Clas Ohlson har hatt Polaroid-film, men vet ikke om de har det nå lenger (vet ikke om dere har Clas Ohlson i Ålesund). Derfor kan det være penger, og spesielt tid, å spare på å ta en titt på Ebay. Denne er et tips (bare som eksempel... auksjonen slutter om under 3 timer når dette skrives). Ellers er det bare å søke på "Polaroid 600 film" på Ebay.com så finner du en del alternativer. EDIT: Pass på utløpsdato! Endret 22. mai 2009 av Super8 Lenke til kommentar
ElisabethAnnie Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2009 Tusen takk for alle svar Lenke til kommentar
Kimannjer Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Det dumme er at Polaroid har sluttet å produsere film nå, så det blir bare vanskeliger og vanskeliger å finne film framover.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå