Gå til innhold

Beste nokia kameramobil pr dags dato ?

Anbefalte innlegg

Skal bytte telefon. Har en 5800 Touch idag, knall telefon, men kameraet er søppel.

Så lurer på hvilken Nokia telefon idag er det som har best kamera?

Og da tenker jeg ikke bare på megapixler, men hvilken mobil som gir meg de beste bildene rett å slett.

Er det ennå N82 som regjerer?

Har mistet litt oversikten i det siste.

merk. skal være nokia og s60 system.

Endret av Stig-Arne
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

N82 er fortsatt eneste med xenon så dersom du legger vekt på det så er den fortsatt best. Jeg lurer på om ikke N85 er hakket bedre på bildekvalitet men det skal jeg ikke utale meg så sikkert om. N86 er utvilsomt bedre og har mye bedre bildebrikke enn tidligere modeller, men den er ikke komme ut enda. N97 ser også ut til å bli bedre enn N82 av det jeg har sett.

Lenke til kommentar
N82 er fortsatt eneste med xenon så dersom du legger vekt på det så er den fortsatt best. Jeg lurer på om ikke N85 er hakket bedre på bildekvalitet men det skal jeg ikke utale meg så sikkert om. N86 er utvilsomt bedre og har mye bedre bildebrikke enn tidligere modeller, men den er ikke komme ut enda. N97 ser også ut til å bli bedre enn N82 av det jeg har sett.

Vet at 6220 Classic har Xenon blits.

Man kan si hva man vil om LED og dual led blits, men det er noe søppel.

Problemet med min nåværende telefon er at så snart det er litt dårlig lys, så er hele bildet fullt av blåskjær.. Savner min gode gamle N82 ja.

Lenke til kommentar

Bruker selv 6220, og det er en vesentlig rimeligere telefon enn de fleste andre som er nevnt ovenfor.

Tar gode bilder (til å være en mobiltelefon), gir deg en del mobil til en billig penge (s60, gps osv.), eneste jeg savner i den er wifi :)

Lenke til kommentar

Nedtur at det ikke er WiFi på den da. Er noe jeg lengre ikke klarer meg uten rett å slett.

N86 frykter jeg blir en dyr telefon, i tillegg er det en LED blits og skyve design.

Så da sitter man egentlig igjen med N82. Som er den mest komplette telefon de har laget. Men desverre merker den årene på baken nå.

Lenke til kommentar

Tok i bruk 6220 min igjen nå etter at 5800 ble borte natt til 17mai ;)

Og den er en av telefonene jeg har vært mest fornøyd med i det siste, men mangelen på wifi trekke veldig ned, og er et stort savn om dagen.

Ellers er den rask, liten og lett, og med et godt kamera samt mye annet :)

N86 blir sikker kostende litt ja. Jeg håpe det dukker opp en solid etterfølger til N82 snart, i candybar. Den er som du sier en veldig komplett telefon.

Endret av Blunderguff
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...