Sirheadly Skrevet 22. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2009 Tok et bilde av noen gule blomster i hagen for noen dager siden. Shutter Speed: 1/125 second F Number: F/4.0 Focal Length: 70 mm ISO Speed: 100 Lenke til kommentar
fluefiskern Skrevet 22. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg syns igrunn det var mer naturlig å sette øynene på en av blomstene som ikke var i fokus. Derfor syns jeg ikke bilde fungerte spesielt fra for min del. Lenke til kommentar
Sirheadly Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mai 2009 Jaja forskjellige meninger.men takk for kritikk. Var jo ikke så særlig lett og få resten av blomstene i fokus. Med ei tele linse. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg synes du traff riktig blomst med fokus; men jeg synes bildet er litt mørkt, og at det trenger litt oppskarpning. Tom Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 22. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2009 Friske , fine farger på disse blomsterne Syns fokuspunktet er helt rett her, men det blir litt for vidt utsnitt mener nå jeg... En liten crop på venstre siden for å komme tettere? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 22. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2009 Ja, de "gule blomstene" er søte, og det er Doronicum orientale...hvis du klipper de ned en stund etter blomstring, så vil de blomstre senere på sommeren også. (Det norske navnet er gjerne Smågullkorg) RandiA Lenke til kommentar
Sirheadly Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Det var flott med noen kommentarer. Legger med en redigert versjon med en liten crop og lysere bilde. Endret 23. mai 2009 av sirhedly Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå