cucamonga Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Hallo. Jeg har i løpet av årene samlet opp en hel del sanger i mapper sortert etter artister. Det jeg lurer på er om det finnes et program som kan redigere tag'en til alle musikkfilene i alle underordnede mapper, slik at jeg slipper å forandre hver enkelt fil (eller hvert album for den saks skyld). Noen råd ville vært helt (toppers). Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg bruker selv ID3 Tag-it for massetagging av MP3 filer. Lenke til kommentar
cucamonga Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 Ok. Virker greit, men med dette må jeg alikevel endre hvert album for seg, eller?? Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Programmet kan vel ikke vite hva sangene heter av seg selv, med mindre en bruker en av de online-sjekkegreiene som i mange tilfeller tror det er en riv ruskende gal sang. Jeg har fått vite at en daft punk låt faktisk var et stykke av Mozart. Lenke til kommentar
cucamonga Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg har også opplevd tull med internett tag-basen, derfor blir jeg nødt til å gjøre tag'ingen for hånd Det jeg mente var går det ann å sette alle musikkfiler i alle undrordnede mapper til en artist. for eks. hvis jeg har en mappe med mozart og 20 album, går det an å endre kun den ene mappen til "Mozart" slik at det gjelder alle de 20 albummene som er inni denne mappen? Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Å, ja, kanskje. Du kan lage regler for hvordan programmet skal autotagge, som kan være basert på katalognavn og filnavn. har ikke programmet installert nå så jeg kan ikke sjekke Lenke til kommentar
cucamonga Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 Hmm... Høres lovende ut. Kan sjekke det ut. Mange takk uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå