Slabbedasken Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Skal ha meg et Radeon 9800 PRO kort asap siden jeg har bestillt resten av det nødvendige komponentene til min nye pc. HVOR selges fremdeles Radeon 9800 pro (Gjerne Saphire) Noen som har noen linker til norske web butikker som fremdeles har dette på lager? Takker for alles var Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Prisguiden er en fin ting.. https://prisguiden.no/vis_kategori....gori=skjermkort Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2003 øhm :o takker for svar,men....... Der er jo alle utsolgt....jeg ville vite om en webshop som hadde kortet på lager NÅ i dette øyeblikk ike de du må vente 1 mnd på Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Slabbedasken: Jeg har lett selv, men alle norske webshopper er utsolgt. Litt kjipt å ha ombestemt seg nå, og da er de utsolgt Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2003 Ingen som vet om en eneste liten bule i en avkrok av norge som selger dette Radeon 9800 pro kortet nå? Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2003 Nå har prisguiden fått "grønn" farge på statuslinjen til Itbutikken.....da skulle de hatt kort på lager men når jeg sjekket lagerstatusen deres har de ingen kort inne og ingen dato når de får det inn......holder HW på å bugge noe jævlig eller? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Var slik noen ganger tidligere ikveld oxo, bryr meg ikke så mye om det jeg, venter til alle blir grønn Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2003 Var slik noen ganger tidligere ikveld oxo, bryr meg ikke så mye om det jeg, venter til alle blir grønn kan ta sin tid det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå