Thor. Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Bestilte den 14/5 komplett pc med cpu, ram, prosessor, hk og kabinett + vifte (skjermkort på HK). Fikk pakken idag og pakket opp, der var det KUN kabinett og PSU som fulgte med. Maskinen skulle bli en egen server som skulle stå i et skap, lite å gjøre med delene akkurat nå. Det er bare et kolli (en pakke på forsendingen) derfor forstår jeg ikke hvor resten av komponentene ble av. Tenkte jeg skulle forhøre meg her om dere hadde erfaringer med slike hendelser ettersom jeg ikke får ringt før på mandag. PS, fremtidige Amentio kunder: Ikke vær redde for å kjøpe hos Amentio. Har bestilt totalt 3 MP3 spillere der før uten problemer. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Delene blir sendt fra forskjellige grossister, så det kan ta litt tid før alle kolli dukker opp på nettsiden. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 Ah, ok. Har ikke fått beskjed om dette så derfor trodde jeg det var "alt". Lenke til kommentar
Hvem Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) - Endret 20. juli 2013 av Oysteinkn Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg var heldig og fikk alle varene samme dag,men på forskjellig tidspunkt,alle kom på døren. En kamerat fikk de med mellomrom på 3 dager. Vær tålmodig så kommer de etterhvert:) Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Har opplevd dette en gang før hos Amentio. Da var det en komponent som var sen pga lastebilstopp eller noe sånt, og en som måtte ettersendes fra et annet sted. Det hele gikk uansett smertefritt og jeg fikk det atpåtil på døren. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 Men da var det i orden da Får håpe de andre kolliene popper opp snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå