stwa Skrevet 22. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2009 Er det noen som vet om butikker i Kristiansand eller område rundt som selger merkeklær som, Stone Island, One True Saxon, C.P. Company, Barbour, Aquascutum, Henry Lloid, Paul & Shark? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Jeg kan ikke huske å ha sett noen av de klesmerkene. Hvilke butikker har du sett de klesmerkene i før? Endret 23. mai 2009 av thrice Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 23. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 Du har aldri sett noen av merkene før? 1 Lenke til kommentar
stwa Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Jeg kan ikke huske å ha sett noen av de klesmerkene. Hvilke butikker har du sett de klesmerkene i før? Husker ikke har sett noen av de i butikker i oslo og london, men alri her i krsand.. Vet de selger lacoste i en butikk, men kjipt å bare ha det merke da.. Endret 23. mai 2009 av stwa Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Husker ikke har sett noen av de i butikker i oslo og london, men alri her i krsand.. Vet de selger lacost i en butikk, men kjipt å bare ha det merke da.. Du har flere fullgode alternativer. Jeg anbefaler deg å skjekke ut disse: -Philosophy Blues Original -Image -Volt -Retro -Bertoni -Zapp -Ralph Lauren butikken(ligger i samme gate som carlings, frost, soundgarden). Adresse får du google. Er du ny i byen? Haha. Du har kopieret listen fra hva casuals bruker fra Wikipedia Endret 23. mai 2009 av thrice 1 Lenke til kommentar
stwa Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Husker ikke har sett noen av de i butikker i oslo og london, men alri her i krsand.. Vet de selger lacost i en butikk, men kjipt å bare ha det merke da.. Du har flere fullgode alternativer. Jeg anbefaler deg å skjekke ut disse: -Philosophy Blues Original -Image -Volt -Retro -Bertoni -Zapp -Ralph Lauren butikken(ligger i samme gate som carlings, frost, soundgarden). Adresse får du google. Er du ny i byen? Haha. Du har kopieret listen fra hva casuals bruker fra Wikipedia Haha Hadde ikke trodd noen merket det Er IKKE casuals da, bare så det er sakt! Har vært på image før, men likte ikke så godt klærne der.. Var litt for mye dilll Bertoni er vell lagt ned..? Men skal sjekke ut de andre der, takk for svaret! Endret 23. mai 2009 av stwa Lenke til kommentar
kjekken95 Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Husker ikke har sett noen av de i butikker i oslo og london, men alri her i krsand.. Vet de selger lacost i en butikk, men kjipt å bare ha det merke da.. Du har flere fullgode alternativer. Jeg anbefaler deg å skjekke ut disse: -Philosophy Blues Original -Image -Volt -Retro -Bertoni -Zapp -Ralph Lauren butikken(ligger i samme gate som carlings, frost, soundgarden). Adresse får du google. Er du ny i byen? Haha. Du har kopieret listen fra hva casuals bruker fra Wikipedia Når du sier Ralph Lauren butikken, mener du da Henriks Herre? Og vet du om andre butikker som selger Ralph Lauren Polo? Vic? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Du finner det vell ut på nettet gjør man ikke? Lenke til kommentar
kynne Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Jeg har aldri sett Stone Island i Norge ihvertfall. Veldig dyrt merke og, sikkert derfor.. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Veldig dyrt merke Lol Lenke til kommentar
kynne Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Ok, 700 pund for en svart allværsjakke er kansje bare "dyrt". Tenkte mest for folk her i Norge som som regel kjøper allværsjakker på gsport Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Jøss. Denne tråden har jo nesten treårs-jubileum. Stemmer for sticky. 1 Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Jeg har aldri sett Stone Island i Norge ihvertfall. Veldig dyrt merke og, sikkert derfor.. hahaha nei! For det første er det ikke et dyrt merke. For det andre er det ikke automatisk at det ikke blir solgt i Norge bare fordi det er dyrt. Og uansett blir Stone Island slogt i mange norske butikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå