tomsi42 Skrevet 19. april 2010 Rapporter Del Skrevet 19. april 2010 Det er vår i luften, Tom... og jeg har en haug med UV-filtre som kaller. Vi skylder verden (og donorene) noen mer dyptpløyende tester... Det stemmer. Og jeg har et Nikon hus skal brukes. Så fort du er tilbake fra ferien,så finner vi en dag. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 19. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. april 2010 (endret) L4r5: God idé, men jeg er redd noen må donere noen egnede... eh.. legemer? Om en lokal Taliban-avdeling har noen å avse, så ta kontakt! Tom: It's a date! Jeg gleder meg spesielt til å se deg traktere en Nikon... Endret 19. april 2010 av Anew Lenke til kommentar
arela Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 Så vidt jeg vet (har hørt) så kommer det ei fra dere hit for å være med på mai turen vår. Jeg tenkte at jeg muligens kunne sende med henne 2 stk Nikkor 35-80 av høyeste klasse. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 Så vidt jeg vet (har hørt) så kommer det ei fra dere hit for å være med på mai turen vår. Jeg tenkte at jeg muligens kunne sende med henne 2 stk Nikkor 35-80 av høyeste klasse. Da har du hørt de samme ryktene som meg. Du må gjerne sende med de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå