ZoDz Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Vanndråpe på en blomst Dette er høyde størrelsen jeg skal ha på bildene på hjemmesiden min så kommer kun til å laste opp denne høyde fra nå av, bredden blir vell forskjellig fra gang til gang. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Skal du ha så liten høyde på bildene dine? Blir jo dritsmå bildet i portrettformat da. Ville hatt minst 700px. Og 1000 i bredden... Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2009 Neh, sett flere ha samme størrelse og jeg synes det ser bra ut. Lenke til kommentar
x3no Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Mye som skjer uten at det blir rotete og veldig fine farger. Harmonisk. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Jeg synes det blir for mye rosa og lite som skiller "dråpen" fra alt det andre. Myke deilige farger med overgang skal du ha, men du kan bedre. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2009 Jeg synes det blir for mye rosa og lite som skiller "dråpen" fra alt det andre. Myke deilige farger med overgang skal du ha, men du kan bedre. Jeg kan faktisk ikke bedre Macro er kansje den sjangeren jeg kan minst om, men greit å prøve det før jeg sier jeg ikke liker det^^. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Jeg synes det blir for mye rosa og lite som skiller "dråpen" fra alt det andre. Myke deilige farger med overgang skal du ha, men du kan bedre. Jeg kan faktisk ikke bedre Macro er kansje den sjangeren jeg kan minst om, men greit å prøve det før jeg sier jeg ikke liker det^^. Hehe, prøv mer, ellers blir det mer slakt Lenke til kommentar
x3no Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Elsker alt det rosa! *prøve å skjule at hun er jente* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå