pretender0084 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Hei jeg satt og spilte da jeg tenkte jeg skulle plugge inn joysticken i usb porten og da jeg puttet den inn. SÅ slo bare pcen seg av og jeg tenkte jeg skulle skulle starte den igjen og da bare blinket skjerm som om den ikke fikk kontakt. Prøvde å bytte pci port men det hjalp ikke. Hører maskien starter,og hardisken teller men mer enn det vet jeg ikke.. har skjerm kortet konka. Noen som har noen tips til hvordan jeg får sjekke om hva som er gåent? Prøvde hw.no sin guided om resetting, er litt sikker på at det skjerm kortet som er gåent, prøvd begge portene på skjermkortet og ingen ting virker:( påforhånd takk Endret 22. mai 2009 av pretender0084 Lenke til kommentar
pretender0084 Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 Hei jeg satt og spilte da jeg tenkte jeg skulle plugge inn joysticken i usb porten og da jeg puttet den inn. SÅ slo bare pcen seg av og jeg tenkte jeg skulle skulle starte den igjen og da bare blinket skjerm som om den ikke fikk kontakt.Prøvde å bytte pci port men det hjalp ikke. Hører maskien starter,og hardisken teller men mer enn det vet jeg ikke.. har skjerm kortet konka. Noen som har noen tips til hvordan jeg får sjekke om hva som er gåent? Prøvde hw.no sin guided om resetting, er litt sikker på at det skjerm kortet som er gåent, prøvd begge portene på skjermkortet og ingen ting virker:( påforhånd takk Jeg har prøvd å bytte skjermkort men like dødt da oxo, pcen starter fortsatt sort skjerm. Hk ødelagt? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Jg har nesten det samme problemet! Bygget meg nettop en ny pc med i7, 2 stk. gtx 275 og msi eclipse osv. Den funket helt fint, men plutserlig vil ikke skjermen vise noe bilde!| Lenke til kommentar
pretender0084 Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 Jg har nesten det samme problemet! Bygget meg nettop en ny pc med i7, 2 stk. gtx 275 og msi eclipse osv. Den funket helt fint, men plutserlig vil ikke skjermen vise noe bilde!| hva gjorde du for å få den til å funke?sendte den inn eller ? sendte pcen på verksted på lørdagen for å finne ut av det, er såpass avhengig av dataen at det ikke er aktuellt å gå uten noen uker Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Den funket først, men så ble den ødelagt. Den funker ikke nå heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå