creaT Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 hei Er det noen her som kan si meg noen bra øvelser for Bryst og skuldre? fra før av på programet har jeg: bryst: benkpress og dips skuldre: militærpress Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia/ Her har du noen alternativer. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Hva er forskjelle på skråbenk og vanlig benk? De fleste programmer har med benkpress men RYP har skråbenk :S Lenke til kommentar
Grand Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 i skråbenk så trener du den minste bryst muskelen, du har 2 brystmuskler (en liten og en stor) den lille er bak den store. Jeg kombinerer skråbenk og vanlig benkpress, har fått bra progresjon i vanlig benk og utseende messig. Anbefaler å ta skråbenk med hantler, da bruker du musklene til å stablisere med. Sorry for et rotete innlegg, men hodet mitt er ikke på topp. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Skråbenk tar ganske mye på fremside skulder og mindre på bryst enn vanlig benk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå