Nesjen92 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Hei ! Har eit problem med min SMC mistral 50. Atv`en går heilt normalt heilt til eg bruker blinklys , då smelle det i potte - står og flammer ut av den , og den slokner. Noen som har peiling på ka som kan være feil ? Har byttet sikring frå 7 til 10 amp. Kan det ha noe med det å gjere? Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Haha, hørtes stilig ut! Nei, vanskelig og si, men kan være for mye amp ja.. Prøv med 7 igjen? Lenke til kommentar
Nesjen92 Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Hadde vore tøft viss det ikkje hadde vært for at den slokna xD Men eg får prøve å bytte tilbake til 7 igjen.. Noken andre forslag? Endret 22. mai 2009 av Nesjen92 Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Ja, sant det Hørtes egentlig veldig merkelig ut.. Skulle jo tro det skulle gå utover det elektriske og evt kortslutte, og ikke smelle i potta.. Men hvis du ikke har byttet/gjort noe annet, så vet jeg egentlig ikke.. Kanskje noen med mer peiling kommer Lenke til kommentar
Nesjen92 Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 Har hatt samme problemet lenge , men før har den berre slokna .. Va ikkje før i går det bjønte å smelle i potta... ekstremt rart xD Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg har samme firehjuling og har hatt mange spennende problemer, men dette var nytt og artig for meg :!: Lenke til kommentar
Nesjen92 Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 Jeg har samme firehjuling og har hatt mange spennende problemer, men dette var nytt og artig for meg :!: Jepp , men probleme forsvant når eg ladda batteri opp merkelig nok .p Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Haha, rareste mopedproblem jeg har hørt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå