mr_skutle Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Hei, har nå etter nesten et år med en side jeg i utgangspunktet ikke har vert helt fornøyd med (www.stordluftfoto.no) kommet i gang med utformingen av en ny. Dere designere, hadde vert greit med litt konstruktiv kritikk. Hva funker, hva funker ikke?? Liker store kontraster og et minimalistisk "look". Hadde vert supert med noen tilbakemeldinger!! Bilde ligger vedlagt... Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Du var utruleg nær, men traff ikkje heilt kategorien. Denne tråden høyrer bettre heime i Websidekritikk som er ein underkategori i Webdesign, HTML og CSS-forumet. Når det gjeld kritikk vart bakgrunnen litt i overkant for mi smak, det skjer for mykje. Designet er forhaldsvis grett, men eg syns det blir tungt og litt dystert med all blåfargen - prøver du å kommunisere dette? Endret 22. mai 2009 av steffenz Lenke til kommentar
mr_skutle Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 Ok, takk for tilbakemelding. Det som er tanken med ein mørk bakgrunn er at bildene skal komme godt fram og således ha litt kontrast til bakgrunnen. Hvordan flytter jeg tråden til rett kategori? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
mr_skutle Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Ser ikke ut som om denne tråden var liv laget. Ingen som har kommentarer til designet? Konstruktiv kritikk mottas med takk!! Endret 27. mai 2009 av mr_skutle Lenke til kommentar
krokeen Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Først må jeg si at jeg liker ideen om å bruke radiostyrt helikopter til luftfoto;) Når det gjelder siden så er det første jeg legger merke til er typografien, prøv å forbedre den, og kanskje ha en egen logo isteden for bare å ha hvit skrift der det står Stord Luftfoto også er det en hel del småting som kunne blitt gjordt noe med da. Kan gjerne vere behjelpelig med design , trenger litt referanser. Lenke til kommentar
mr_skutle Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 Holder på med ny logo så jeg kommer nok til å plassere den der istedet. Jeg liker på en måte at det er bilder og grafikk som definerer "ruta" og ikke linjer og streker. Ser nå i ettertid at hele layouten kansje er litt mørk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå