Comediant Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Hei! Har nettopp fått meg en helt ny Nokia 5800. Er stor fornøyd, men jeg klarer ikke å koble til nettet. Jeg prøver å koble til mitt nettverk, men passordet jeg skriver inn er feil. Har dette noe med instillingene mine? Jeg vet at passordet jeg skriver inn er rett, men jeg kommer ikke inn. Litt hjelp fra dere veteraner hadde vært kjempe fint! ( Beklager om jeg har postet på feil forum eller noe, jeg begynner å bli desperat ) Endret 22. mai 2009 av Comediant Lenke til kommentar
havardsa Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Kan det være at du har skrudd på macfiltrering på routeren din? En annen grunn kan være at du ikke har valgt riktig sikkerhet på mobilen, WPA/WAP2/WEP osv, men dette burde gå automatisk. Hvis jeg var deg ville jeg teste om du kom inn på andre trådløse nettverk med mobilen din slik at du faktisk vet at denne funksjonen fungerer. Lenke til kommentar
Comediant Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2009 Hei! Kjekt med svar! Jeg klarte å komme inn på et nettverk som ikke krevde passord. Dette er hvordan jeg kobler på: Jeg trykker på tårdløst LAN - finner WLAN'et mitt - trykker på det - så må jeg skrive inn WEP-kode for WLAN. Jeg skriver inn det passordet alltid må skrive inn for å komme på nett ( PC'en, Mac'en og Iphonen har ingen problemer med å komme på nett). Men koden jeg skriver inn funker ikke. Har det noe med instillingene på mobilen min å gjøre? Laste ned en update eller noe? Ganske irriterende dette her altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå