Gå til innhold

Server med mange spillere på Horde


Anbefalte innlegg

Spiller på Aszune nå men føler at det er lite aktivitet der på horde siden. Lite folk som er meldt på i instance runs og det virker generelt som det er veldig lite folk rundt. Allianse siden tror jeg har det bedre men det hjelper ikke min undead rogue.

 

PVE eller PVP servere spiller ingen rolle, men er det noen som har anbefalinger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hordesiden på Aszune er helt død, i alle fall om man driver på å levler opp en karakter. Du skal egentlig ha flaks om man i det hele tatt finner en gruppe til instancer på veien opp til 80. Har en hunter der som jeg jobber med i disse dager av ren kjedsomhet. Kunne godt tenkt meg å gjøre de forskjellige instancene på veien opp, men neida :-)

 

På alliansesiden er det full rulle hele tiden. Sjelden noe problem å finne grupper, stadig vekk noen som levler ett eller annet. Dog kan det være kjipt når man dinger 80 og skal gå heroics. Opplever til stadighet trøbbel med å finne dps til heroics, merkelig nok.

Lenke til kommentar
Hordesiden på Aszune er helt død, i alle fall om man driver på å levler opp en karakter. Du skal egentlig ha flaks om man i det hele tatt finner en gruppe til instancer på veien opp til 80. Har en hunter der som jeg jobber med i disse dager av ren kjedsomhet. Kunne godt tenkt meg å gjøre de forskjellige instancene på veien opp, men neida :-)

 

På alliansesiden er det full rulle hele tiden. Sjelden noe problem å finne grupper, stadig vekk noen som levler ett eller annet. Dog kan det være kjipt når man dinger 80 og skal gå heroics. Opplever til stadighet trøbbel med å finne dps til heroics, merkelig nok.

 

Enig i dette, selv om Horde-siden er mye bedre nå enn i Vanilla/deler av TBC. Når det gjelder Alliance skjønner jeg lite av at du har problemer med å finne DPS til heroics, tror ikke jeg har spilt på mange servere som har mer Alliance enn Aszune. (vel, kanskje Sylvanas, utelukkende pga. Method, men det er et spesielt tilfelle.)

 

Kan vel kanskje anbefale min egen server (Frostmane), selv om jeg tviler på at du finner servere som ofte kjører mid-level instanser (typ 30-70) så ofte.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Magtheridon? ^^

 

Fins det ally der? =P

 

dette her var litt sykt oO I følge denne siden er det bare 8% ally der...

Det var free transfer til Maghteridon for Alliance en stund, overførte en Mage dit som da var lvl64 og som jeg levla opp til lvl72 der.

 

Hadde planer om å få Magen opp til lvl80, men det var så mange Horde lvl80 spillere som hele tiden drev og ganket Alliance som var lavere level så det var et ork.

Det som tok kaka var siste gangen jeg var innlogga på Magen(det var ikke planen at det skulle være siste gangen), kom en lvl80 Druid som ganket meg mange ganger. Jeg logga ut og kom tilbake for å spille mere et par timer senere, 5 minutter etter at jeg hadde logga inn så var den samme Druiden der igjen. Logga da ut og har siden ikke rørt den Magen. Da var det tilbake til mine lvl80 Horde chars på Bladefist.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...