FredrikMeyer Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Når det er sagt stiller jeg meg overhode ikke negativ til analsex - jeg sier bare at rent biologisk har den ikke egentlig en seksuell funksjon, Ja, rent biologisk, men "rent seksuelt", har den helt klart en potensiell seksuell funksjon. Lenke til kommentar
Heroin Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Når det er sagt stiller jeg meg overhode ikke negativ til analsex - jeg sier bare at rent biologisk har den ikke egentlig en seksuell funksjon, Ja, rent biologisk, men "rent seksuelt", har den helt klart en potensiell seksuell funksjon. Potensiell funksjon, ja, og jeg har aldri sagt det motsatte heller - kun hvorvidt dens biologiske mening faktisk inkluderer potensiell analsex på lik linje med at munnen og tunga ikke har den biologiske meningen med french kissing. Lenke til kommentar
FredrikMeyer Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Biologisk mening er jeg enig med deg i. Poenget var at ingenting har en gitt "mening", annet enn den vi selv velger å tilegne den. Lenke til kommentar
zNikR Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Tommflasker fugerer bra for meg. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Tror de er litt store for de fleste? ._. Lenke til kommentar
FeRu Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 For ikke å snakke om at glassflasker kan knuse. Lenke til kommentar
FredrikMeyer Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 For ikke å snakke om at glassflasker kan knuse. Du skal gjøre ganske heftige ting med deg selv for å klare å knuse en glassflaske. (f.eks løpe baklengs mot en murvegg med en flaske i rompa - kanskje du klarer å knuse noe da) Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Om glassflasken har en sprekk du ikke så eller noe, så... ja, jeg har klart det med hånda utenom å mene det... Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 For ikke å snakke om at glassflasker kan knuse. Du skal gjøre ganske heftige ting med deg selv for å klare å knuse en glassflaske. (f.eks løpe baklengs mot en murvegg med en flaske i rompa - kanskje du klarer å knuse noe da) 1 guy 1 jar.... Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Tror det er best om folk holder seg unda flaska (alkoholism joke), om den er av glass Lenke til kommentar
Gjest jeansgutt21 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Jupp, det der er utrolig spessielt. Prostata skal jo sies å være mannens g-punkt, så dette er nok fordi vi ikke har andre steder å putte det. Spørsmålet er vel egentlig hvorfor kvinnen (og dermed også menn, i forma av prostata) har et g-punkt. Did the almighty God intend for us to get super intense orgasms?/irony Det er sant, analstimuli gir meg supersterke orgasmer, mister fullsetendig kontrollen og skriker og stønner som en gal, når orgasmen kommer etter langvarig analstimuli. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg