Thommisen Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Hei! Jeg lurte på hva jeg kan stikke opp i analen? Har hørt at det ikke skal være noe som er spisst. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Hehe, er vel mange sakar og ting du kan prøve ut. Det beste er nok å gå i innkjøp av ein dildo eller å skaffe seg ein gutt som kan hjelpe deg Endret 18. juli 2011 av Sitronsaft Lenke til kommentar
Korka Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Hva er meningen med den der? Skal den sitte der inne eller skal den gå ut og inn? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Ikke uventet skle denne tråden noe ut. Fjoll, usakligheter og annet fjas er fjernet fra tråden. '23' innlegg rundt dette er slettet. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Hold dere til temaet i tråden. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Gjest Ano Nym Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Bruk talgelys, som begynner lite men blir mer å mer utvidet. Fungerer veldig godt, bruk hjerne noe glidemiddel eller andre ting (vaselin?) både ved rompehullet og på talgelyset. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Aneros. Den vil jeg deg større orgasmer enn noe annet. aneros.com Lenke til kommentar
kanord Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Denne kan du stikke opp her og der http://luxepleasure.com/dildos/big-teaze-toys-dai-do-nr-5/ Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Et ærlig svar: DU skal ikke stikke noe opp der.... Lenke til kommentar
FredrikMeyer Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Men andre kan gjerne gjøre det Og til TS: Nei, spisse ting er sjelden en god ide. Spisse negler, kniver og sakser og knuste lyspærer gir sjelden noen gevinst seksuelt. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Du kan stikke alt opp i bakenden som du kan stikke i munnen. Enkelt tips jeg fikk fra legen når jeg skulle prøve analt med eksen. (greit å bruke noe mindre først og så penisen) Husk at det er ikke lurt å stikke for små ting opp der, du kan miste take på dem og det er ikke alltid du kan få dem ut. Pluss alt som er skarpt er ikke lurt å bruke. Kniv er f.eks. en veldig dum idé. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Gutt_* Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 En finger eller to går jo greit. De har du jo alltid tilgjengelig... Lenke til kommentar
Heroin Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Du kan forsåvidt prøve å stikke alt du kan ønske opp i analen, men du vil nok merke svært blandede resultater. Når sant skal sies så er det vel strengt tatt ikke meningen at man skal putte noe som helst opp der. Lenke til kommentar
FredrikMeyer Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Når sant skal sies så er det vel strengt tatt ikke meningen at man skal putte noe som helst opp der. Hva legger du i ordet "mening"? Jeg tror ikke de forskjellige kroppsdelene våre kom med bruksanvisninger skrevet på steintavle. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Uskrevne regler Lenke til kommentar
Heroin Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Når sant skal sies så er det vel strengt tatt ikke meningen at man skal putte noe som helst opp der. Hva legger du i ordet "mening"? Jeg tror ikke de forskjellige kroppsdelene våre kom med bruksanvisninger skrevet på steintavle. Mening som grunnen til at den eksisterer som i vårt menneskelige tilfelle vil si evolusjonært. Biologisk sett er endetarmsåpningen til toalettbesøk og tarmgassutslipp, og strengt tatt finnes det ingen ytterligere mening med denne kroppsåpningen. Når det er sagt stiller jeg meg overhode ikke negativ til analsex - jeg sier bare at rent biologisk har den ikke egentlig en seksuell funksjon, og man burde være forsiktig med hva man finner på å putte oppi der. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Mening som grunnen til at den eksisterer som i vårt menneskelige tilfelle vil si evolusjonært. Biologisk sett er endetarmsåpningen til toalettbesøk og tarmgassutslipp, og strengt tatt finnes det ingen ytterligere mening med denne kroppsåpningen. Når det er sagt stiller jeg meg overhode ikke negativ til analsex - jeg sier bare at rent biologisk har den ikke egentlig en seksuell funksjon, og man burde være forsiktig med hva man finner på å putte oppi der. Også er prostataen tilfeldig hvis plassert slik at det er mulig å stimulered den via bakdelen vår Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jupp, det der er utrolig spessielt. Prostata skal jo sies å være mannens g-punkt, så dette er nok fordi vi ikke har andre steder å putte det. Spørsmålet er vel egentlig hvorfor kvinnen (og dermed også menn, i forma av prostata) har et g-punkt. Did the almighty God intend for us to get super intense orgasms?/irony Lenke til kommentar
FeRu Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) . Endret 23. april 2015 av Fysjogfy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg